Sokkies

Fitchd

Fijne service, goed product

Reactie Sokkies:

Dankjewel voor de beoordeling!

Nijborg Staal

Goed contact via e-mail

Dank u!

DOX

Fijne communicatie, goede levering, blij met de sokken!

Dankjewel!

Studievereniging Marie Curie

Ik raad Sokkies zeker aan! De communicatie was top en ik kreeg erg snel antwoord op mijn mailtjes. Je kan zelfs een tekening insturen en dan maken zij er een prachtig ontwerp van.

Reactie Sokkies:

Super om te horen, dankjewel!

Easyflex

Als fervente sokkenliefhebber was ik op zoek naar een paar sokken dat mijn voeten niet alleen warm zou houden, maar ook mijn geest zou opvrolijken. En jongens, ik heb ze gevonden! Deze sokken zijn... Als fervente sokkenliefhebber was ik op zoek naar een paar sokken dat mijn voeten niet alleen warm zou houden, maar ook mijn geest zou opvrolijken. En jongens, ik heb ze gevonden! Deze sokken zijn niet zomaar sokken; het zijn de superhelden van mijn voeten!

Reactie Sokkies:

Haaaa, wat een prachtige review. Heel veel plezier van jullie tweede lading sokken, op naar de derde! :)

Cleaning Twente

Enige tijd geleden waren we op zoek naar een bijzonder kerstgeschenk voor onze medewerkers met ons nieuwe logo. Onze zoektocht bracht ons naar Sokkies, waar we al snel een ontwerp kregen dat aan... Enige tijd geleden waren we op zoek naar een bijzonder kerstgeschenk voor onze medewerkers met ons nieuwe logo. Onze zoektocht bracht ons naar Sokkies, waar we al snel een ontwerp kregen dat aan onze wensen voldeed. Dankzij het snelle en vlotte contact hadden we na enkele kleine aanpassingen binnen één dag het definitieve ontwerp. Mike begeleidde ons moeiteloos door het hele proces, en nu lopen onze collega's trots rond met unieke sokken aan hun voeten!

Reactie Sokkies:

Wat een topreview, dankjewel hiervoor! Hele fijne samenwerking, super om te horen dat jullie tevreden zijn met onze dienst en de sokken! :)

Rotterdam Atletiek

Vriendelijk contact gehad via de mail, de bestelling met custom sokken was snel gemaakt. Levering was sneller dan verwacht, mooie meevaller.

Reactie Sokkies:

Super! Dankjewel voor de beoordeling, geniet van de sokken!

Gerda/Diakonessenhuis

Heel goede ervaring met Sokkies: snelle reactie, duidelijke communicatie en alles is zoals het is afgesproken!

Reactie Sokkies:

Super, dankjewel voor de beoordeling. :)

Vermeer Benelux

Reageert snel op mail, behulpzaam, veel ideeen zijn mogelijk, zo niet dan wordt er mee gedacht

Reactie Sokkies:

Dankjewel voor de mooie beoordeling. :)

AS2 B.V.

Heel positief

Reactie Sokkies:

Dankjewel voor de fijne samenwerking!