Sokkies

Van der Starre

Helaas helaas kan ik helemaal niet tevreden zijn met dit bedrijf. Wij hebben een grote order geplaatst ruim voor levertijd. Duidelijke afspraken gemaakt omtrent levering. Levering is niet op tijd gekomen waardoor wij niks voor in de kerstpakket (extra) hebben kunnen toevoegen. Doosjes wel geleverd maar de kleur wijkt enorm af. Vanuit Sokkies wordt ik niet op de hoogte gehouden waardoor ik geen oplossing hiervoor hebt kunnen bedenken. Wij als bedrijf bale van Sokkies en zeker ook omdat wij het personeel hebben moeten teleurstellen!

Reactie Sokkies:

Dag Marloes,
Dankjewel voor je beoordeling en de gegeven feedback.
Helaas was de levering van jullie order inderdaad te laat. Rondom de feestdagen heeft de dienstverlening vanuit de transportbedrijven ons in de steek gelaten. Overmacht, maar niet minder vervelend.
We begrijpen ook de feedback op de geschenkdoosjes. Vanwege de strakke tijdsplanning hebben we helaas geen kans gehad om deze opnieuw te drukken.
Afgelopen tijd hebben we meermaals contact gehad met jullie, waarin we veelvuldig transparantie en statusupdates hebben gegeven.
Hopelijk zijn de sokken verder naar tevredenheid, ondanks latere levering.
Mike
Sokkies

Score voor Sokkies: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee