Sokkies

Utomik

Zeer prettige samenwerking

Reactie Sokkies:

Jullie ook bedankt voor de prettige samenwerking!

Studenten Sport Centrum Eindhoven

Goede kwaliteit sokken, snelle levering en fijne communicatie!

Reactie Sokkies:

Top! Dankjewel voor de beoordeling!

Grasple

Had a great experience working with Sokkies! Fast replies, always friendly and determined to create the perfectly designed sock even after multiple rounds of adjustment. Also the quality of the... Had a great experience working with Sokkies! Fast replies, always friendly and determined to create the perfectly designed sock even after multiple rounds of adjustment. Also the quality of the socks is amazing! Would definitely recommend!

Reactie Sokkies:

Thanks for the review! :)

BillyBird Park Hemelrijk

Hele goede service, korte lijntjes altijd snel antwoord

Thanks! :)

Conclusion Enablement

Fijne sokken en fantastisch geholpen. Ik had een grote bestelling net voor de feestdagen, maar Mike kreeg het voor elkaar om de sokken ruim op tijd te leveren. Mijn collega's zaten allemaal met... Fijne sokken en fantastisch geholpen. Ik had een grote bestelling net voor de feestdagen, maar Mike kreeg het voor elkaar om de sokken ruim op tijd te leveren. Mijn collega's zaten allemaal met warme voetjes met kerst!

Reactie Sokkies:

Super, dankjewel voor de beoordeling. :)

Oma Bobs Snacks

Super product

Reactie Sokkies:

Thanks voor de beoordeling! :)

Lindy

Goed geholpen en de sportsokken plus opdruk zijn van mooie kwaliteit.

Dankjewel Lindy!

Brouwer Urk Int. Transport B.V.

Dankjewel!

Maxflex

Top service en goede sokken

Reactie Sokkies:

Dankjewel voor de beoordeling, geniet van de sokken!

Stichting BONT

Super fijn mail contact gehad met elkaar, mooie proefdruk. We zien/vinden echter wel dat de sokken in het echt wel een stuk minder fel/duidelijk zijn als 'in het echt', iets wat met ons logo wel... Super fijn mail contact gehad met elkaar, mooie proefdruk. We zien/vinden echter wel dat de sokken in het echt wel een stuk minder fel/duidelijk zijn als 'in het echt', iets wat met ons logo wel bepalend is voor echt echte succes.

Reactie Sokkies:

Dankjewel voor de review en de feedback. Inmiddels hebben we via de mail contact gehad en jullie meegenomen in het proces rondom het uitkiezen van de garen. De kleuren kunnen altijd enigszins... Dankjewel voor de review en de feedback. Inmiddels hebben we via de mail contact gehad en jullie meegenomen in het proces rondom het uitkiezen van de garen. De kleuren kunnen altijd enigszins afwijken, het is helaas geen drukwerk.
Hopelijk worden de sokken met trots gedragen!