Debora/NRO

Snelle, goede service en top kwaliteit sokken

Reactie Sokkies:

Dankjewel Debora, heel veel plezier van jullie sokken!

Shirley

Hartstikke fijne sokken, wij willen niet meer anders!

Reactie Sokkies:

Dankjewel voor je mooie woorden Shirley! Geniet van de sokken :)

Stephanie

Leuke sokken, goede verzending, maar niet geschikt voor iedereen. Ik heb brede enkele en kuiten en de sokken zitten voor mij echt te strak. Ik heb ze helaas aan mijn vriend moeten geven omdat ze mij... Leuke sokken, goede verzending, maar niet geschikt voor iedereen. Ik heb brede enkele en kuiten en de sokken zitten voor mij echt te strak. Ik heb ze helaas aan mijn vriend moeten geven omdat ze mij echt pijn deden. Verder wel superleuk!

Rubin van Dijk

Erg goede kwaliteit sokken, we waren blij met ons bedrijf!

Frans Wijnand

Nog weinig ervaring

Dag Frans,
Dankjewel voor je review.
Jouw abonnement loopt nog zie ik, we overtuigen je graag van onze kwaliteit en mooie designs.
Groetjes aan je voetjes,
Mike

van Leersum & Zn

Sokkies besteld met bijpassende doosje uiteraard met eigen opdruk. Reacties zijn super gaaf maar de kwaliteit is ook echt goed. Waar krijg je tegenwoordig nog iets leuks. Met sokkies laat je klanten... Sokkies besteld met bijpassende doosje uiteraard met eigen opdruk. Reacties zijn super gaaf maar de kwaliteit is ook echt goed. Waar krijg je tegenwoordig nog iets leuks. Met sokkies laat je klanten heel vaak aan je product denken omdat vaak je sokken dragen. ;-)

Reactie Sokkies:

Fijn om te horen dat alles naar wens is. Geniet van de sokken! :)

Zo doorgaan

Sokkies zijn altijd op tijd en ook steeds weer een mooir print

Wendy

Leuke en lekker zittende sokken

Jildou

Contact was redelijk. Na een tijdje wilde ik mijn abonnement stopzetten en dat ging niet in 1x goed. Wel mijn geld van niet gewilde sokken terug gekregen. Vervolgens nog aantal maanden wel sokken... Contact was redelijk. Na een tijdje wilde ik mijn abonnement stopzetten en dat ging niet in 1x goed. Wel mijn geld van niet gewilde sokken terug gekregen. Vervolgens nog aantal maanden wel sokken ontvangen, maar niet betaald. Voor mij dus prima, maar wel een punten voor het bedrijf.

Dag Jildou,
Dankjewel voor je beoordeling.
Inderdaad een technisch mankementje van onze kant, als goedmakertje hebben we je destijds kosteloos wat extra sokken gestuurd.
Hopelijk zijn...
Dag Jildou,
Dankjewel voor je beoordeling.
Hopelijk zijn de voetjes er blij mee :)
Groeten,
Mike

MB - Bedrijfskundig Marketing Advies

Sokken met bedrijfslogo en ontwerp laten bedrukken. Top kwaliteit tegen een scherpe prijs. Ook vanuit onze klanten hebben we veel leuke en positieve reacties mogen ontvangen.

Reactie Sokkies:

Dankjewel voor de review, fijn dat alles naar wens is! Veel plezier van de sokken!