Sarah wesseling

Supersnel labresultaat gezien in uitslagen portaal. En snelle reacties op de mail!

Tom

Fijne afhandeling. Alleen per mail goed te bereiken waar je goed/ snel te woord word gestaan.

H

Prima, snelle levering. Bij aankoop van twee verschillende testen is het onduidelijk welke wat test. (Bijv Bij twee plastesten) Ook was het mij niet duidelijk of ik een bloed of urine test zou... Prima, snelle levering. Bij aankoop van twee verschillende testen is het onduidelijk welke wat test. (Bijv Bij twee plastesten) Ook was het mij niet duidelijk of ik een bloed of urine test zou krijgen bij syfilis. In de beschrijving stond een bloed test dus het zorgde voor enige verwarring toen ik een plas test kreeg.

joëlle van der ven

Dankzij deze site kon ik binnen 2 werkdagen inzien of ik positief was op verschillende soas. goede nazorg!

Naim al E.

Alles ging goed, van bestellen tot uitslag online inzien in 1 werkdag. Tevreden en gerustgesteld

Reactie SOAzelftester.nl:

Bedankt voor uw positieve review

L. Augustijn

Slechte ervaring. Test zou binnen 1 dag worden geleverd, dit heeft een week geduurd, ook omdat het niet aan huis werd geleverd, maar op een hub in de wijk terecht kwam. Voor mij om onduidelijke... Slechte ervaring. Test zou binnen 1 dag worden geleverd, dit heeft een week geduurd, ook omdat het niet aan huis werd geleverd, maar op een hub in de wijk terecht kwam. Voor mij om onduidelijke reden. Tevens werd me dit bericht op de dag van levering, maar toen was ik vanwege alle onduidelijkheid al naar de huisarts gegaan omdat ik niet langer kon wachten.
Gisteren heb ik hierover een e-mail gezonden, maar hierop is nog niet gereageerd. Mijn verzoek is namelijk de test retour te kunnen zenden. Ik heb er niets meer aan, uitslag is al bekend.
Ik wil bezorgkosten wel betalen, maar de test is voor mij nu zinloos omdat de levering onduidelijk bleef en te lang duurde.

Reactie SOAzelftester.nl:

U heeft uw recensie aangepast maar inhoudelijk niet blijkbaar. We hebben u in elk geval geholpen en mochten er nog vragen zijn staan we voor u klaar.

John Dikeman

There was a problem with the shipment however they refunded my money so all is good by me.

Barend Normeyer

Direct antwoord op de chat en ik kon heel fijn om m'n mobiel de uitslag inzien. Superservice en betaalbaar