Chris Nilamelage

Ik heb mijn bestelling tot vanavond nog niet ontvangen! Waar is mijn bestelling?

Patrick Mittemeyer

Slecht. pakket nog niet ontvangen door postnl

Loes Beesems

Ik heb 2 weken geleden een bestelling gedaan. Nog steeds niets ontvangen! Zeer slecht contact mee te krijgen. Er wordt, na meedere emails vanuit mijn kant, aangegeven dat er problemen zijn en een... Ik heb 2 weken geleden een bestelling gedaan. Nog steeds niets ontvangen! Zeer slecht contact mee te krijgen. Er wordt, na meedere emails vanuit mijn kant, aangegeven dat er problemen zijn en een ondercapaciteit. Maar het komt er aan. Echter nog steeds niets ontvangen.

Thomas Capozzi

Slecht. Ik heb een week geleden een zelftest besteld, die zou dan de dag later geleverd moeten worden maar dat is niet gebeurd. De Track and Trace geeft aan dat postNL nooit wat ontvangen heeft van... Slecht. Ik heb een week geleden een zelftest besteld, die zou dan de dag later geleverd moeten worden maar dat is niet gebeurd. De Track and Trace geeft aan dat postNL nooit wat ontvangen heeft van hun. Ik heb meerdere keren contact proberen op te nemen maar ik kreeg geen reactie. Een week later en ben geen stap verder. 👎

Veen

Slecht, twee testen besteld op 4 mei, niets ontvangen. Geen contact via mail te krijgen, nu via formulier een verzoek gedaan

Machiel Keus

Heb nog niks ontvangen

Yorem Anoniem

Uitmuntende dienstverlening. Snel duidelijkheid en reactieve klantenservice

Daniela Votano

Test niet ontvangen, wacht nog steeds op antwoord op 4 e-mails

M

Geen test ontvangen, waar is het gebleven?

Julien Nirk

Uitstekend.