Heel slecht , ik wacht al meer dan een week op de uitslag!

Douma

De test netjes binnen gekregen. Gelijk terug gestuurd, maar vanwege een storing duurde het uiteindelijk ruim drie weken voor ik de uitslag kreeg. Ik vind dit persoonlijk niet kunnen, niet bij... De test netjes binnen gekregen. Gelijk terug gestuurd, maar vanwege een storing duurde het uiteindelijk ruim drie weken voor ik de uitslag kreeg. Ik vind dit persoonlijk niet kunnen, niet bij zoiets. Dan wil je snel zekerheid.
Uiteindelijk, na veel over en weer gemail, heb ik inmiddels de uitslag wel ontvangen en mijn geld terug als compensatie.
Dit was uiteindelijk een nette afhandeling voor toch verder wel een slechte ervaring.

Lucy beca

Dag erna kunnen testen. Kon binnen een werkdag inloggen met mijn unieke code en bij vragen kon ik snel antwoord krijgen bij de klantenservice en dat vind ik wel belangrijk bij deze tests.

Mariana Armenescu

W

Storing bij testuitslag. Nu moet ik anderhalve week wachten, vind ik niet oké bij zoiets.

Reactie SOAzelftester.nl:

Beste Wendy Veldhuizen, dank voor het schrijven van uw recensie. Wij hebben uw test binnen twee werkdagen online gezet, dus wij herkennen ons niet in de door u genoemde anderhalve week. Wellicht... Beste Wendy Veldhuizen, dank voor het schrijven van uw recensie. Wij hebben uw test binnen twee werkdagen online gezet, dus wij herkennen ons niet in de door u genoemde anderhalve week. Wellicht heeft u meegerekend de dagen dat uw afname naar ons retour had moeten sturen? Stuur ons anders een e-mail op klantenservice@soazelftester.nl - we doen er alles aan om u zo goed en snel mogelijk te voorzien van uitslagen. ^Charlotte

Michel B

1 dag later in de brievenbus, en 2 dagen later online uitslag. Het was een supersnelle uitslag en ook professioneel dashboard met info over de testafname.

Patrick

De testen zeer snel ontvangen en een dag later direct teruggestuurd, de uitslagen waren ook binnen 2 dagen online, had nog een vraag gesteld via de mail en kreeg er ook snel antwoord op, echt een... De testen zeer snel ontvangen en een dag later direct teruggestuurd, de uitslagen waren ook binnen 2 dagen online, had nog een vraag gesteld via de mail en kreeg er ook snel antwoord op, echt een aanrader om hier de testen te doen.

Benjamin

Snelle service

Reactie SOAzelftester.nl:

Vriendelijk dank voor de genomen moeite deze review te schrijven.

Marieke Van roosmale

Fijn bedrijf