Marieke Van roosmale

Fijn bedrijf

G.H. Roos

Snel en discreet

Yvonne Paanakker

Het duurde even voordat ik de test ontving, maar de verwerking was onverwachts snel

B

Beter opletten of het adres op het pakketje staat

Esmeralda anoniem

Moderne uitslag dashboard. Professionele partij

Van Wijhe

Ik heb de test en vervolgens de uitslag snel ontvangen.

Reactie SOAzelftester.nl:

Dank dat u de moeite heeft genomen dit te schrijven, we zijn u erg dankbaar. Bovenal fijn dat we u hebben kunnen helpen met uw testuitslag.

Shirley Kalmijn

Zeer slecht. Ik heb een artikel retour gedaan. Dit omdat de levering ruim een week duurde. Ik heb de retour aangetekend verstuurd. Heb een mail gestuurd om te vragen of de betaling die ik via... Zeer slecht. Ik heb een artikel retour gedaan. Dit omdat de levering ruim een week duurde. Ik heb de retour aangetekend verstuurd. Heb een mail gestuurd om te vragen of de betaling die ik via Klarna had gedaan geannuleerd kan worden maar ik hoor helemaal niets.

Reactie SOAzelftester.nl:

Beste Shirley, wat jammer om dit te lezen. We hebben u adequaat geholpen door uw retour te verwerken en uw betaling te crediteren op dezelfde dag van ontvangst. Al onze bestellingen krijgen dezelfde... Beste Shirley, wat jammer om dit te lezen. We hebben u adequaat geholpen door uw retour te verwerken en uw betaling te crediteren op dezelfde dag van ontvangst. Al onze bestellingen krijgen dezelfde dag en label en worden dagelijks op gehaald dus dat het een week heeft geduurd klinkt ons vreemd. We hadden dit graag beter met u persoonlijk opgelost. Schrijf ons op info@soazelftester.nl

Jorinde havelaars

Vriendelijke uitleg. Had me uitslagen binnen 2 werkdagen al online dat was ideaal. Ook anonieme verpakkingen

Reactie SOAzelftester.nl:

Doet ons plezier te lezen dat we u hebben kunnen verder helpen, en dank voor de recensie.

Wilma Bosman

Fijn, anoniem, goed geregeld