Mellanie Hermans

Fijne duidelijke uitleg bij de test. Goed afneembaar. Snel geleverd.

Nicole van Olderen

Goede service

Marco Mudde

Super prof

Greta Anoniempje

Ik heb onlangs een fantastische ervaring gehad met de webshop Soazelftester en wil graag mijn positieve feedback delen!

Vanaf het moment dat ik hun website bezocht, was ik onder de...

Vanaf het moment dat ik hun website bezocht, was ik onder de indruk van de professionele uitstraling en het gemakkelijk navigeren door de verschillende productcategorieën. Ik vond snel wat ik zocht en de bestelprocedure verliep zeer soepel.

Wat ik vooral waardeerde aan [naam webshop] was de snelle en betrouwbare verzending. Ik ontving mijn bestelling binnen enkele dagen na aankoop en was erg blij met de kwaliteit van de producten.

Maar wat Selftester echt onderscheidt van andere webshops is hun geweldige klantenservice. Ik had een vraag over een product en nam contact op met hun klantenservice. Ik werd snel en vriendelijk geholpen door een zeer deskundige medewerker die al mijn vragen beantwoordde en me zelfs wat extra advies gaf.

Kortom, ik kan Soazelftester van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige producten en uitstekende klantenservice. Hun professionele uitstraling, snelle verzending en vriendelijke klantenservice maken van hen een topkeuze in de wereld van online winkelen!

D

Wegens een klein foutje duurde het wat langer, dit is achteraf goed opgelost. Erg tevreden!

Jessica Seggelink

Top

Rene Vd Galien

Goede snelle service

Bram van Ooyen

Vlotte uitslag. Snelle levering! Zeer tevreden met de dienst van deze website.

Vera Anoniempje

Fijne directe communicatie op de live chat en professionele afwikkeling van mijn test. Deze was ook heel eenvoudig af te nemen en terug te sturen.

Jeroen Blokzijl

Super slecht contact maken met dit bedrijf