8.2/10
8.2/10

Huib fris

Goed en vriendelijk geholpen. Ik heb gelukkig de spullen optijd besteld via de webshop. .

Goede kwaliteit en service.

Misschien handig om als je de spullen besteld en een leverdag kan kiezen. Dat er tussen haakjes staat (indien de planning het toe laat o.i.d.) verder zeer vriendelijk geholpen en te woord gestaan... Misschien handig om als je de spullen besteld en een leverdag kan kiezen. Dat er tussen haakjes staat (indien de planning het toe laat o.i.d.) verder zeer vriendelijk geholpen en te woord gestaan aan de telefoon en vrachtwagen chauffeur

Elias

Goed professioneel en klant gericht. Heb me als klant lang niet zo goed behandeld gevoeld

Service

Prijzen iets beter zichtbaar

particulier

Goede en prima service, afspraken en leveringen

goede prijs kwaliteit verhouding en uitgebreide assortiment

aangeven waarom levering wat later komt

TMG Grondwerken

Prima bedrijf. goede service.

Goede verdeling van de materialen

Soms lastig om de juiste soort of merk te zoeken. het is omdat we weten wat we nodig hebben en dit in de zoekbalk invullen anders is het soms een doolhof...

N.N.

De site gaf goed aan hoeveel stuks er nog van de door ons gewenste tuinschermen in voorraad. Her bestellen via de site ging makkelijk. Er was daarbij ruimte om opmerkingen te plaatsen. Bij het... De site gaf goed aan hoeveel stuks er nog van de door ons gewenste tuinschermen in voorraad. Her bestellen via de site ging makkelijk. Er was daarbij ruimte om opmerkingen te plaatsen. Bij het ophalen van de tuinschermen werden wij prima geholpen. De gewenste tuinschermen waren ook nog goedkoper dan bij soortgelijke bedrijven in de omgeving.

Zie hierboven

Niels Winkel

Uitstekend! Fijne communicatie over de levering waarin afspraken worden nagekomen. Ik heb 2 maal dezelfde bezorger gehad welke heel meedenkend was en super vriendelijk.

Communicatie, lever tijd, kwaliteit van geleverde producten

Een indicatie van het tijdstip of dagdeel waarop dat de bezorging wordt afgeleverd zou fijn zijn. Nu bleef ik tweemaal wachten tot het er is en kon ik weinig eromheen plannen omdat ik niet wist op... Een indicatie van het tijdstip of dagdeel waarop dat de bezorging wordt afgeleverd zou fijn zijn. Nu bleef ik tweemaal wachten tot het er is en kon ik weinig eromheen plannen omdat ik niet wist op welk deel van de dag de bestelling zou komen. Als ik te horen krijg dat het tussen 1300 en 1700 is bijvoorbeeld, dan weet ik dat ik sochtends de ruimte heb om ook voor werk of privé afspraken te maken. Sportschool, boodschap, vergaderingen voor werk etc.

Karin

De tegels die ik gekregen heb, zijn niet die ik van de website besteld heb. Toen ik hier over belde, werd er stellig volgehouden dat het wel de goede zijn. Want jullie verkopen maar een soort... De tegels die ik gekregen heb, zijn niet die ik van de website besteld heb. Toen ik hier over belde, werd er stellig volgehouden dat het wel de goede zijn. Want jullie verkopen maar een soort grezzo. Echter die ik besteld had, zien er op de website gelig uit. Deze tegel is grijs. Toen kreeg ik te horen dat ik nooit via de website moet bestellen, altijd in de winkel moet kijken. Het lijkt mij dan handig om dat dan op de website te vermelden, als de foto's zo afwijken van de werkelijkheid. Ik als leek en met mij waarschijnlijk nog veel meer, weet dat niet. Snap dat het altijd iets kan schelen, maar deze tegel heeft een hele andere tekening en kleursetting. Ik ben dus alsnog naar de winkel gegaan om te kijken wat daar lag. Dat lag inderdaad de geleverde tegel, maar niet de tegel van de website. Omdat ik het gevoel had deze strijd niet te winnen en niet nog meer vertraging wilde oplopen bij mijn tuin, heb ik het zo gelaten. De tegel is niet lelijk, maar het is niet wat ik wilde en de wijze hoe er op gereageerd werd, vond ik echt niet ok.

Ik kan ze even niet bedenken

Adviseer op de website om naar de winkel te komen om dit soort verwarring te voorkomen.
En zet geen tegels op de website die in de winkel niet liggen en die jullie niet leveren.

Jan buiten

Levering pallet tuingrond

Netje weg gezet op een goede plek

Connie van den Berg

Ontzettend veel keus

Tijdsblok meegeven, wanneer het wordt geleverd.

Pio

Top