8.2/10

Slecht

prima bezorgdienst

kapotte stenen geleverd gekregen

Wim

Prima prijs-kwaliteit, vriendelijk en no-nonsens

Vriendelijk, toegankelijk, degelijk, breed assortiment

bij bezorgen toch dagdeel noemen. Of sms/app als chauffeur komt. Nu aan huis gekluisterd.

Paantjr

Klantgericht, vriendelijk

Klantgericht, vriendelijk

H. Bleeker

Prima service

Mooi en overzichtelijke website en op locatie zijn all artikelen mooi opgesteld

n.v.t.

Terpstra

Top!

Goede service en prijs/kwaliteit

Nee!

Bas de Boer

Goed geholpen door de mensen

Voorraad

Iets flexibeler in bedrijfsvoering. Breng service kijkt niet naar afstand.

Guido

Heel slecht bedrijf heel onvriendelijk

Niet

Klantvriendelijk, stoppen met liegen

Kok

Goede service, nabestellen en meebezorgen was geen enkel probleem. Vriendelijke medewerkers.

Klantvriendelijkheid en service

Mandy

Wat een kut personeel die zomaar ophangt terwijl je een serieuze vraagt stelt. Je wordt gewoon van beide kanten in de dupe gezet. Nu is er een bestelling afgeleverd zonder pakbon en dan beweert deze... Wat een kut personeel die zomaar ophangt terwijl je een serieuze vraagt stelt. Je wordt gewoon van beide kanten in de dupe gezet. Nu is er een bestelling afgeleverd zonder pakbon en dan beweert deze personeel dat mijn adres niet te vinden is. Hoe is het dan afgeleverd bij ons?

Totaal niks.

Zet je klant voorop, want jullie zijn het meest slechte bedrijf die ik ooit heb gekend.

Reactie Smitco.nl:

Normaal gezien reageren wij niet op dit soort beoordelingen, maar deze keer kunnen we het niet laten. Als eerste u bent helemaal geen klant van ons, de hovenier heeft de materialen bij ons besteld.... Normaal gezien reageren wij niet op dit soort beoordelingen, maar deze keer kunnen we het niet laten. Als eerste u bent helemaal geen klant van ons, de hovenier heeft de materialen bij ons besteld. U neemt ons kwalijk dat wij geen informatie delen over een hovenier welke al jaren bij ons zijn materialen betrekt. Wij hebben u duidelijk uitgelegd dat wij geen informatie over leveringen of bestellingen kunnen geven als het niet door u zelf is besteld. Gezien de privacy wetgeving is het zelfs verboden om dit te doen. En dan geeft u ons deze beoordeling......?

N

Behulpzaam, beleefd en correcte levering.

Duidelijke afspraken