Karin

De tegels die ik gekregen heb, zijn niet die ik van de website besteld heb. Toen ik hier over belde, werd er stellig volgehouden dat het wel de goede zijn. Want jullie verkopen maar een soort grezzo. Echter die ik besteld had, zien er op de website gelig uit. Deze tegel is grijs. Toen kreeg ik te horen dat ik nooit via de website moet bestellen, altijd in de winkel moet kijken. Het lijkt mij dan handig om dat dan op de website te vermelden, als de foto's zo afwijken van de werkelijkheid. Ik als leek en met mij waarschijnlijk nog veel meer, weet dat niet. Snap dat het altijd iets kan schelen, maar deze tegel heeft een hele andere tekening en kleursetting. Ik ben dus alsnog naar de winkel gegaan om te kijken wat daar lag. Dat lag inderdaad de geleverde tegel, maar niet de tegel van de website. Omdat ik het gevoel had deze strijd niet te winnen en niet nog meer vertraging wilde oplopen bij mijn tuin, heb ik het zo gelaten. De tegel is niet lelijk, maar het is niet wat ik wilde en de wijze hoe er op gereageerd werd, vond ik echt niet ok.

Ik kan ze even niet bedenken

Adviseer op de website om naar de winkel te komen om dit soort verwarring te voorkomen.
En zet geen tegels op de website die in de winkel niet liggen en die jullie niet leveren.

Score voor Smitco.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Grezzo tegels