8.2/10
8.2/10

Lydia

Snel en goeie communicatie

Theo

Super bedrijf. Voorbeeld voor iedereen. Vriendelijk en behulpzaam. Oneindig veel keuze.

Ruime gratis parkeergelegenheid. Goed te bereiken. Vriendelijk.

Boom

Smitco is een geld machine, keurig ingericht om zo efficient mogelijk zaken te doen. Alles keurig verteld over het statiegeld van de bigbag. Alles om te voorkomen dat ze ook maar een keertje iets... Smitco is een geld machine, keurig ingericht om zo efficient mogelijk zaken te doen. Alles keurig verteld over het statiegeld van de bigbag. Alles om te voorkomen dat ze ook maar een keertje iets extra's voor een klant zouden moeten doen. M.a.w. de klant is koning, maar zodra het geld binnen is dan moet de klant niet zeuren, want daar kunnen ze niets mee. Prima als je je als bedrijf zo opstelt. Wat ik mis is een stukje loyaliteit naar de trouwe klanten. het maakt niet uit of je er al 25 jaar komt en reeds ettelijke bestellingen hebt gedaan of dat je een een paar meter worteldoek komt halen. Altijd vriendelijk, maar als een klant een probleem heeft dan is het jammer maar helaas. Dan is het een probleem voor de klant.

groot assortiment

Probeer jullie eens in te leven in de klant. En niet alleen met het advies wat ze bij jullie kunnen kopen, maar ook als er een keer wat mis is gegaan. Al is het niet de fout van Smitco, Probeer dan... Probeer jullie eens in te leven in de klant. En niet alleen met het advies wat ze bij jullie kunnen kopen, maar ook als er een keer wat mis is gegaan. Al is het niet de fout van Smitco, Probeer dan toch met wat begrip een echte oplossing te vinden. M.a.w. "waarom zet je het niet op marktplaats" als er iets fout besteld is, is nou niet bepaald meedenken.

Stichting A&AH

Prettig, vlotte en goede service

Snel adequaat hulpvaardig

RV

Goed en snel

Ruim assortiment, snelle levering

Er werd bezorgd op een andere dag (4 mei) dan de gevraagde datum (5 mei). Dit is wel gecommuniceerd, maar aangezien het geen pakketjes zijn die bij de buren afgegeven kunnen worden had ik liever... Er werd bezorgd op een andere dag (4 mei) dan de gevraagde datum (5 mei). Dit is wel gecommuniceerd, maar aangezien het geen pakketjes zijn die bij de buren afgegeven kunnen worden had ik liever gezien dat de gevraagde datum aangehouden werd. Als 5 mei een vrije dag is bij smitco is een verbeterpunt om deze vrije dagen niet te kunnen selecteren in de kalender.

Linda

Goede prijzen en snelle service

Goede prijzen

Levertijd indicatie (dagdeel) zou prettig zijn

Henk

Snelle Bezorging

Bezorg datum uitkiezen Wellicht overheen gelezen

Mustafa

Goed geholpen en vrij flexibel (met leveren)

Flexibiliteit in leveren

nvt

Heuverkamp Jeroen

Uitstekende ervaring en service.

Snel, betrouwbaar en klantgericht

Tempelman

Op de dag van levering werd ik gebeld dat de bestelling niet voorradig was. Hierdoor was ik gedwongen andere producten te nemen. Op de website kwam geen waarschuwing dat producten niet voorradig... Op de dag van levering werd ik gebeld dat de bestelling niet voorradig was. Hierdoor was ik gedwongen andere producten te nemen. Op de website kwam geen waarschuwing dat producten niet voorradig waren. Kreeg geen medewerking of compensatie aangeboden.

Veel informatie

Geef voorraad aan.