Nelleke van Ruiten

Mooi gerestaureerd chalet in Tignes. Alles is prachtig en authentiek. Gesmuld hebben we ook van al het heerlijke eten. Tot een volgende keer.

Dimitri

Een schitterend chalet dat aan de piste en bij de liften is gelegen. Het is een catered skichalet, dus alles van ontbijt tot avondeten en schoonmaak is geregeld. Een 'heerlijk niets meer te hoeven... Een schitterend chalet dat aan de piste en bij de liften is gelegen. Het is een catered skichalet, dus alles van ontbijt tot avondeten en schoonmaak is geregeld. Een 'heerlijk niets meer te hoeven doen' concept.

Christel Horvers

Het chalet van Skichalets in Tignes is een chalet zoals een chalet moet zijn. Veel hout en natuursteen en authentiek met veel sfeer. Het is een prachtig gerestaureerd huis. De eigenaar woont in een... Het chalet van Skichalets in Tignes is een chalet zoals een chalet moet zijn. Veel hout en natuursteen en authentiek met veel sfeer. Het is een prachtig gerestaureerd huis. De eigenaar woont in een soortgelijk huis ernaast. Hij vertelde dat hij alles heeft gerestaureerd. Een echte Franse vakman. Voor het eerst in Tignes en dan in het deel Les Brévières. We zijn echte Frankrijkliefhebbers en dit chalet is echt op ons lijf geschreven. Dit dorpsdeel van Tignes is heel knus en gezellig met leuke restaurantjes en kroegjes. Echt op z'n Frans. Het concept van Skichalets.nl past hier goed bij. Heerlijk eten in een onbezorgde sfeer, waarbij alles voor je wordt geregeld. Nergens omkijken naar. Ga zo door!!!! Het chalet ligt ook uitstekend, naast de gondelbaan en bij de piste. In dit chalet moet je echt geweest zijn en zeker in combinatie met het skigebied. Je ziet dat wij zeer enthousiast zijn over dit huis. Roep het voort zou ik zeggen.

Desiree

Gezellig huis, goed eten en top chaletstaf. We vonden het hier helemaal geweldig. Lekker dat alles voor je geregeld wordt. Volgend jaar weer!

Rianne

We zaten in skichalet Kitzbüheler Horn in Kirchberg. Super leuk was het hier. Leuk feestje gebouwd en ook top geskied. Als je van lekker eten houdt dan is zo'n skichalet echt aan te bevelen.

Roland-Jan van de Pas

We hadden een top gastvrouw en -heer die het chalet Kitzbüheler Horn in Kirchberg runden. Ze kookten super en maakten ook lekkere hapjes als we terugkwamen van het skiën. Het is een groot chalet... We hadden een top gastvrouw en -heer die het chalet Kitzbüheler Horn in Kirchberg runden. Ze kookten super en maakten ook lekkere hapjes als we terugkwamen van het skiën. Het is een groot chalet met ruime kamers en een mooie Stube. Heel gezellig en warm. Wel jammer dat op een keertje geen internet was in het chalet. Een paar moesten ook nog even werken op de laptop, dus dat ging die dag niet. De staf ging er wel meteen achteraan en het was 's middags gelukkig alweer opgelost. Wij zijn uiterst tevreden met Skichalets.NL.

Sjoerd van Duinen

Met een club vrienden chalet Angelina geboekt in maart 2018. We hebben het zeer naar onze zin gehad. Het concept dat alles verzorgd wordt was super. Wat wel jammer was dat ze een keer de liften... Met een club vrienden chalet Angelina geboekt in maart 2018. We hebben het zeer naar onze zin gehad. Het concept dat alles verzorgd wordt was super. Wat wel jammer was dat ze een keer de liften hadden dichtgedaan vanwege een sneeuwstorm. We zaten toen wel vast in het gebied. Was even spannend.

Nynke van Avermaete

Gezellig was het weer met elkaar. We gaan met een hele club altijd op winter- en zomervakantie. Het is een fijn chalet. Het was wel jammer dat een keer de liften door een sneeuwstorm dicht moesten.... Gezellig was het weer met elkaar. We gaan met een hele club altijd op winter- en zomervakantie. Het is een fijn chalet. Het was wel jammer dat een keer de liften door een sneeuwstorm dicht moesten. Maar goed, dat mocht de verdere pret niet drukken. We komen graag weer terug in dit huis.

Manoesch Jolmers

Waren in chalet Angelina van de winter met een paar families met kinderen. Het is een zeer geschikt huis hiervoor. Lekker ruim. We hebben het heel leuk gehad met elkaar en genoten van dit concept.

Machteld Bredius

Chalet Aurora is een heel mooi verzorgd Oostenrijks huis. In St. Anton en direct aan de piste. Ideaal. We hebben het super fijn gehad hier. Jammer dat de week zo om was. Maar we gaan gelukkig weer... Chalet Aurora is een heel mooi verzorgd Oostenrijks huis. In St. Anton en direct aan de piste. Ideaal. We hebben het super fijn gehad hier. Jammer dat de week zo om was. Maar we gaan gelukkig weer terug.

We hadden een zeer behulpzame en leuke chaletstaf.