Skichalets.nl

Skichalets.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Skichalets.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company141
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Skichalets.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 141 ervaringen.

Hanneke van Maarseveen
Hanneke van Maarseveen

Gastvrij chalet personeel. Uitstekende service.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ieder jaar boeken we hier naar volle tevredenheid. goede verzorging met heerlijk eten en aardige chaletstaf.

Halina Kramer
Halina Kramer

De dames die op kantoor van Skichalets werken weten alles over het chalet, het dorp en het skigebied te vertellen. Ik heb veel keren gebeld en iedere keer waren zeer behulpzaam, niets is ze te veel. Ook reageren ze snel en dat heb je niet bij een Sunweb. Daar duurt het dagen voordat je een antwoord krijg op je mailtje.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hebben het fantastisch gehad in skichalet ferwall. het eten was heerlijk en zeer gevarieerd. ook werd er iets anders bereid voor de kinderen. ze vonden de staf karlien en richie heel lief en aardig. ze deden alles voor ze. het chalet is keurig netjes. de slaapkamers zijn ruim van opzet en zijn uitstekend onderhouden, zo ook alle badkamers. alle sanitair glimt zoals je vaak in oostenrijk ziet. we begrepen dat de eigenaar van het chalet een pietje precies is en dat hij het huis tot in de puntjes onderhoud. dat vinden wij niet erg natuurlijk en eigenlijk hoort het ook zo te zijn. ook de ligging is geweldig, het ligt direct bij de gondel, de piste, kinderoefenweides en direct bij het centrum, maar dan wel aan de rustige kant. wil je de drukte opzoeken, je bent er in één stap. wij komen deze winter weer.

Sandra Busscher
Sandra Busscher

Alles wat je afspreekt met deze reisorganisatie wordt nageleefd. Een hele plezierige organisatie. We zijn vol lof over skichalets.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het is een pracht van een chalet. helemaal, van top tot teen, gerestaureerd in de authentieke alpenstijl. alle originele details zijn behouden gebleven en daaraan toegevoegd het comfort van nu. dus in het hele chalet gratis wifi, alle slaapkamers met een eigen badkamer en per slaapkamer een nieuwe flatscreen tv en föhn. de woon- en eetkamer is met oude natuurstenen muren en met prachtig oudhouten panelen en plavuizen. maar ook staat er een flinke flatscreen tv. wat ook een warme sfeer geeft is de open haard. en dan te bedenken dat dit chalet ook nog eens direct bij de gondelbaan ligt en gelijk bij de piste, dus helemaal ski-in/ski-out. we komen al heel wat jaartjes in tignes maar zo’n mooi chalet met zoveel historie vind je hier echt nergens. de eigenaar is een ambachtsman en hij heeft het chalet zelf helemaal gerestaureerd vol hartstocht en hij is een pietje precies. hij heeft er jaren over gedaan. hij kan er uren over praten, ook over de historie van het chalet. hij heeft zelfs een fotoboek ervan bijgehouden en laat het je graag zien. en het resultaat mag er zijn. dit is echt zoals een chalet moet zijn, een en al sfeer.

Marjon Atsma
Marjon Atsma

We waren voor het eerst met skichalets en we hadden veel vragen over het catered chalet concept en ze legden alles heel goed uit. Zo waren we goed voorbereid en hebben we genoten. Ook ter plaatse weet de chaletstaf ook veel over leuke dingen om te doen. We vinden het een top formule.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Echt een oostenrijks huis, met veel sfeer. heel gezellig allemaal. ook was het ontbijt en diner top. het concept is heel relaxt. je bent niets verplicht, dus als je later wilt eten of helemaal niet omdat je nog gezellig in de apres-ski bent, het is allemaal geen probleem. het was voor ons de eerste keer zo catered chalet en het is geweldig. je eigen huis en dan geen gedoe meer met koken en ontbijt. alle drank wordt voor je in huis gehaald en is gewoon bij de prijs inclusief. het huis is heel netjes. alles zeer schoon en goede bedden. echt aan te raden om hier je wintersport door te brengen.

Patricia Roggeman
Patricia Roggeman

Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hadden chalet ruhestein in kappl-ischgl geboekt. was ons echt uitstekend bevallen.

Daphne Berkholst-de Looff
Daphne Berkholst-de Looff

Geen enkel negatief punt hebben wij aan te merken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De locatie van chalet selva panorama is fantastisch, direct bij het centrum van santa cristina dat naast selva/wolkenstein is gelegen en ook nog eens op een paar minuutjes van de ski-lift die direct uitkomt in selva/wolkenstein waar je dan ook meteen in de bekende sella ronda bent. we gaan hier iedere winter naar toe en het blijft geweldig. de uitzichten zijn adembenemend. het valt niet voor niets onder het werelderfgoed van unesco. het huis ligt in het prachtige oude centrum met monumentale panden. ook vanuit het chalet is het uitzicht prachtig. je kijkt zo op het sella massief. vooral met zonsondergang moet je eigenlijk even op het terras van het chalet gaan zitten en dan zie je de schittering van de zon op de rotspartijen. dat zal je niet meer vergeten. het huis is uitstekend verzorgd. het is schoon en ruim. ook de slaapkamers. er is een gezellige stube die je kunt vergelijken met huizen zoals in oostenrijk. hier ontbijt je en dineer je ook. ook is er een leuk barretje en is er een nieuwe prachtig ingerichte stube (in alpen stijl) gekomen met gezellige zitjes en een kachelofen. het chalet heeft ook een grote sauna en nieuwe verwarmde ski-lockers. het kan wel eens een ding zijn om in santa cristina/selva wolkenstein je auto bij je vakantie-adres te parkeren, maar bij dit huis is dit uitstekend geregeld door een eigen parkeergarage. je auto staat hier veilig en droog en blijft op een goede temperatuur. overigens kan je je auto gewoon in de parkeergarage laten staan, want als je ergens naar toe wilt, kun je lopen of de gratis ski-bus stopt direct voor het chalet. je hebt het wel gelezen, we zijn heel lovend over deze bestemming en dit huis, dus onze conclusie is: “boeken dit chalet”.

Sonja van Daelen
Sonja van Daelen

We hadden best wel wat eisen omdat we met veel kids waren en daarom hadden we veel telefonisch contact met Skichalets en we werden altijd keurig netjes geholpen. Ze geven je veel tips en adviezen. Ook de staf ter plaatse helpt met van alles. Top organisatie.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Tot in de puntjes was alles verzorgd. het ontbijt stond iedere dag klaar in de ontbijtkamer en was uitgebreid en alles werd aangevuld telkens. als er iets niet was, dan kon je dat vragen en werd het geregeld. de diners die staf jacqueline verzorgde waren uitmuntend. iedere dag zijn we door haar verrast met iets wat ze zelf maakte voor ons als we van de piste thuiskwamen in het skichalet. heerlijk genieten van al dat lekkers met een wijntje. ook 's avonds kookte ze de sterren van de hemel. we hebben van alles gesmuld. we hadden gevraagd of ze voor de kinderen eerder wilde koken en dat deed ze. ze maakte speciale kindergerechten en ook de kinderen likten hun vingers erbij af. het is een top formule. je hoeft nergens aan te denken, dat is ontzorging en vakantie. bedankt en tot komende winter.... want wij komen beslist weer terug!!!!!.

Dominique Verlaat
Dominique Verlaat

De catering was uitstekend.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We zaten in skichalet ruhestein in kappl en dat was perfect. prima huis en op een goede locatie ten opzichte van de liften, piste en dorp.

Jan Behler
Jan Behler

Alles is tot in de puntjes geregeld.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Met onze vrienden boeken we ieder jaar een catered ski chalet. afgelopen seizoen voor het eerst in kappl. de prijs-kwaliteitverhouding sprak ons zeer aan. het is geen duur chalet, maar je krijgt echt waar voor je geld. ontbijt, diner, hapjes na het skiën, onbeperkt drank, schoonmaak, alles is inbegrepen. we gingen altijd naar frankrijk en nu wilde we eens oostenrijk proberen. we zijn heel goed geadviseerd. ook de staf ter plaatse weet alles te vertellen. het is zo'n gemoedelijk concept, alles is vrijblijvend en je wordt top verzorgd. het eten was fanatastisch. het restaurant is om de hoek en je loopt er dus zo naar toe in twee minuutjes. leuke wandeling ook. er is ook een pizzeria waar we ook konden eten, dus dat was voor de kids natuurlijk helemaal het einde. het chalet is uitstekend onderhouden en heeft een prachtig uitzicht vanaf de balkons bij de woonkamer en slaapkamers. de skibushalte is bij het chalet zelf. ideaal als je het lopen naar de piste net even te ver vindt. de bus gaat ook naar ischgl en dat duurt een paar minuten. als je in ischgl in de après-ski blijft en het wordt laat, dan kan je voor zo'n € 4,- per persoon een busje nemen dit stopt bij het huis.

Angela Hendrikx
Angela Hendrikx

Goede informatieverstrekking door kantoor in Nederland, maar ook ter plekke op de winterbestemming. Fijne organisatie. Wij boeken hier graag ieder jaar.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het is chalet is in kappl gelegen, net na het dorpscentrum. heerlijk rustig, maar toch alles vlakbij. je skiet tot aan het chalet. 's morgens kan je op een paar minuutjes van het huis je ski's aandoen en naar de lift skiën. dit is echt niet ver. maar als je daar niet zo'n zin in hebt, kan je de ski-bus nemen. die stopt pal voor de huisdeur. de ski-bus brengt je zo naar de liften. je hebt daar ook lockers, dus dat scheelt weer sjouwen. super geregeld allemaal. we komen al jaren in dit chalet en ieder jaar is er weer iets vernieuwd. het is een zeer goed verzorgd huis, dat van alle gemakken is voorzien. het ontbijt is uitgebreid en wordt voor je klaargezet en opgeruimd. de hapjes die voor je klaarstaan als je terugkomt van het skiën zijn 'home made' en heerlijk. echt genieten met je gratis drankje erbij. toch geweldig dat je niet hoeft te slepen met je bier en wijn, alles staat gekoeld voor je klaar en je kunt pakken wat je wilt. wij vinden dit echt een geweldig concept. we zijn altijd met een groep vrienden en niemand heeft zin in het maken van het ontbijt, rommel opruimen, bedden opmaken, koken etc. we zijn op vakantie en willen zoveel mogelijk skiën en lol hebben. dat heb je nu gewoon in je eigen huis met alles erop en eraan. je hoeft nergens naar om te kijken. de staf was overigens top, een lieve en behulpzame jongedame.

Bedrijfsinformatie

Uw eigen catered skichalet met all inclusive service. Ideaal voor families, vrienden en bedrijfsuitjes.
Adres
Office Park Gouwestaete