Skichalets.nl

Skichalets.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Skichalets.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company131
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Skichalets.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 131 ervaringen.

Sem Stibbe
Sem Stibbe

Hulpvaardige chalet staf. Onze complimenten voor het heerlijke eten dat zij op tafel toverden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles is goed verzorgd, geen aanmerking op iets te maken. de staf van het chalet verzorgde ons helemaal. heel leuk en aardig stel. ze stonden altijd voor ons klaar. prima kamers en ook met prachtig uitzicht op het centrum en de skipiste. het huis is goed gelegen, bij de piste, op kleine afstand van het centrum van st. anton en je kunt zo naar de liften lopen. het enige slechte van de hele week was dat vrienden in de groep een lekke band hadden. maar dat kon gelukkig door een lokale garage snel worden verholpen. de staf hielp ons trouwens hier goed bij. het was zo geregeld. we zijn trouwe boekers hier en komen zeker weer terug.

Phileine Zadelhoff
Phileine Zadelhoff

Laurentien Peeters
Laurentien Peeters

Dat de chaletstaf ook voor de kinderen eerder kan koken en ook speciale kindermenu's. Het is een geweldig concept als je ook met kinderen een chalet geheel afhuurt. We raden het echt aan.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het ontvangst was zeer aangenaam. na een lange reis met veel file (we zaten in de voorjaarsvakantie vandaar) werden we heel hartelijk ontvangen. er stond een huisgemaakte appeltaart op ons te wachten. hij kwam net uit de oven, dus dat is natuurlijk heel leuk. gezellig kopje koffie en de kinderen warme chocolademelk. wat wil je nog meer. en gedurende de week werden we nog steeds verwend met een uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan. 's avonds werde er fantastisch voor ons gekookt. het huis ligt op een klein stukje lopen van het centrum. de liften zijn ook vlakbij en daar kan je ook gewoon te voet naar toe. je kunt daar je ski's in de locker zetten, dus dat scheelt sjouwwerk. je kon trouwens ook vlakbij het chalet op je ski's naar de liften skiën. het skigebied is echt geweldig. we zijn hier al drie keer geweest. nu is het ook verbonden met lech, dus je hoeft geen ski-bus te gebruiken meer. we hebben wel een keer pech gehad. ze moesten een paar uur de liften sluiten vanwege te veel wind.

Lotte Niepoort
Lotte Niepoort

Een uitstekend concept waarbij je zelf niets hoeft te doen en je echt vakantie hebt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zo'n acht jaar geleden waren we ook met skichalets op wintersport geweest. toen zaten we in een catered ski chalet in frankrijk in val d'isère. het was toen al zeer goed bevallen en nu dus tien jaar later hebben we weer geboekt bij ze en het was weer super! we hadden in de tussenliggende periode onze wintersport in hotels en appartementen doorgebracht, maar we zijn nu toch écht weer verkocht aan een catered chalet. doordat alles voor je geregeld wordt heb je écht vakantie. in een appartement blijf je toch bezig tijdens je vakantie en dat hebben wel gezien. over het chalet kunnen kort en bondig zijn. het is een uitstekend huis op een goede locatie. je bent zo op de piste en bij de liften. er zijn vlakbij het chalet ook beginnerspistes met sleepjesliften. onze kinderen hebben daar skiles gehad. oh ja, het verblijf in zo'n catered chalet is ook ideaal als je met jonge kinderen bent zoals wij. de staf maakt heerlijke kindermenu's voor ze en de kinderen konden ook eerder eten dan wij.

Hélène Driessen
Hélène Driessen

Goede service in het chalet. Toplocatie bij liften en piste.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed bevallen. we hebben onze wintersportvakantie doorgebracht met een grote groep vrienden in sankt anton in chalet brunelle. het is een zeer ruim huis en een heel fijn en plezierig huis om met een groep te huren. de eetkamer is warm en gezellig en heeft een buitenterras met prachtig uitzicht. de omgeving is schitterend waar het chalet ligt. heel fijn vonden wij ook dat je vlakbij het chalet naar de gondelbaan kunt skiën. we willen ski chalets bedanken voor alle goede verzorging. het ontbijt, de diners de verzorging van de drankjes, alles was perfect geregeld. volgend jaar gaan we er weer heen.

Isa Kuipers
Isa Kuipers

De staf ter plaatse heeft alles dik voor elkaar. Ze legden ons helemaal in de watten. Het ontbijt, de diners, de aprèsski hapjes werd allemaal top geregeld. Ook alle drankjes zijn volop aanwezig en kan je zo gratis pakken. We hoefden niets zelf te doen. Dat is wat we willen op wintersport. We werken allemaal hard en we willen heerlijk genieten van zo'n weekje wintersport. Een dikke tien voor Skichalets.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Eind maart waren we in het mooie en ruime chalet in sankt anton, met alles erop en eraan. iedere morgen een goed ontbijt en de diners waren geweldig. we hadden gelukkig hele goede sneeuwcondities. sankt anton is ook een sneeuwzekere bestemming. een hartelijk ontvangst na zo'n 10 uur in de auto was heel fijn. we kregen gelijk een lekker kopje koffie met wat lekkers erbij. een paar van onze groep konden ook een lekker biertje krijgen. alles zit bij de prijs in, top! het chalet ligt in een rustige wijk, maar alles is in de nabijheid. je bent zo in het gezellige centrum en vlakbij het huis ski je naar de liften. er zijn daar ook wat oefenliftjes en -pistes voor kinderen. naar de liften kan je ook makkelijk lopen als je niet op de ski's naar de liften wil. wij hebben dit chalet als zeer prettig ervaren en we raden het andere geïnteresseerden zeker aan.

Verena Schouten
Verena Schouten

Het heerlijke eten, de goede service, zeer vriendelijke chalet staf.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wat leuk dat je na zo'n reis heel aardig wordt ontvangen door de chaletstaf. van te voren hadden we al mailcontact met ze en dan als je aankomt word je heel hartelijk welkom geheten met een drankje en een hapje. net als in een hotel zal ik maar zeggen, maar dan op een kleinschalige manier. het was onze eerste keer in een catered ski chalet en we hebben het echt geweldig gehad. het huis heeft alles, goed verzorgde slaapkamers, een fijne eetkamer, splinternieuwe flatscreens overal, locatie niet ver van de piste en liften. we hebben afgelopen weekend een soort van wintersportreünie gehad bij vrienden thuis die ook mee waren en de hele bubs is er weer uitgekomen voor volgend jaar en taratarata de conclusie is: "weer dit fantastische chalet".

Chiel-Jan Wesseling
Chiel-Jan Wesseling

Het goede contact met het hoofdkantoor en ook met de staf ter plaatse. We hadden in onze groep mensen met een allergie en daarmee werd keurig netjes rekening mee gehouden met de maaltijden. Ze komen echt na wat je met hen hebt afgesproken. Hele fijne organisatie is het, dus alleen maar positief.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hadden chalet brunelle geboekt in sankt anton am arlberg en dat beviel ons meer dan uitstekend. het eten was top. de ligging van het chalet is niet ver van de piste en de liften, dus dat is ook heel fijn.

Krijn Tamsma
Goed (8/10)
Krijn Tamsma

We hebben eigenlijk alleen maar positieve punten zoals eerder beschreven. Dus we zijn echt uiterst tevreden met skichalets. We bevelen skichalets nl echt iedereen aan!!!

Score voor Skichalets.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Genoten van de super service in chalet brunnelle. we hebben niets negatiefs kunnen ontdekken. oh ja toch wel iets. één keer was de bakker te laat met het bezorgen van de kaiserbroodjes en laten we daar nou zo gek op zijn. ach... shit happens haha... we hebben geweldig geslapen op de nieuwe bedden, die hadden we vorige winter niet. ook van die lekkere oostenrijkse dekbedden. je kent ze wel. er is gelukkig veel veranderd aan het huis, het is weer helemaal van deze tijd, een geslaagde metamorfose. het chalet ligt in een heerlijk stille omgeving en alles is superschoon. je krijgt echt waar voor je geld, er is zoveel inbegrepen. écht een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Janice Uitenbosch
Goed (8/10)
Janice Uitenbosch

Alles was perfect, van de ligging ten opzichte van de piste/liften tot de verzorging door Roos en Jeroen.

Score voor Skichalets.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De behulpzame staf van het chalet brunelle in st. anton, het prachtige skigebied, het lekkere eten en de perfecte ligging van het huis maakten het een super weekje. en als je van apresskien houdt, ben je hier ook aan het goede adres.

Bedrijfsinformatie

Uw eigen catered skichalet met all inclusive service. Ideaal voor families, vrienden en bedrijfsuitjes.
Adres
Office Park Gouwestaete