Esmeralda van Oeveren

SkiChalet Aurora is een geweldig chalet. We vierden wintersport met onze kinderen en kleinkinderen. Ontbijt is zeer uitgebreid en er werd ook afgeruimd. We kwamen terug van de piste en dan stond er... SkiChalet Aurora is een geweldig chalet. We vierden wintersport met onze kinderen en kleinkinderen. Ontbijt is zeer uitgebreid en er werd ook afgeruimd. We kwamen terug van de piste en dan stond er een vieruurtje klaar met allerlei lekkers. Koelkast lekker gevuld met goede wijn en Zipfer bier. 's-Avonds een driegangendiner. En dit alles werd bij ons door een alleraardigst stel uit het Belgische Gent verzorgd. Wij wonen in Knokke, dus we hadden een raakvlak. Voor de kinderen werd er iets anders gekookt en ook konden ze eerder eten en op tijd naar bed. Eerste keer dat we met onze familie zo'n catered skichalet hebben geboekt en wij vinden het een top concept. Je hebt toch je eigen huis en je kunt je eigen ding doen en van de chalet staf heb je alleen plezier en geen inmenging privacy. Kortom, top huis met hele goede ligging en perfecte service!

Chalet Aurora, perfecte ligging. Verzorging, top!

Rein Hilhorst

We hadden het hele skichalet Angelina geboekt met ons heren hockeyteam uit Rotterdam. Gondel heel goed bereikbaar vanuit het chalet. De chalet hosts waren aardig en behulpzaam en het eten was goed... We hadden het hele skichalet Angelina geboekt met ons heren hockeyteam uit Rotterdam. Gondel heel goed bereikbaar vanuit het chalet. De chalet hosts waren aardig en behulpzaam en het eten was goed verzorgd. We zijn aan het overleggen met elkaar of we volgende winter weer terug gaan. Dus we bevelen deze reisorganisatie zeer aan.

We bevelen deze reisorganisatie zeker aan!

Justine Neijenhuys

Professionele chalet staf met veel horeca-ervaring. Zij weten wel hoe je met gasten om moet gaan en ze te verwennen. De sauna en de jacuzzi hielden ze goed schoon en zetten ze heerlijk voor ons aan... Professionele chalet staf met veel horeca-ervaring. Zij weten wel hoe je met gasten om moet gaan en ze te verwennen. De sauna en de jacuzzi hielden ze goed schoon en zetten ze heerlijk voor ons aan voordat we terugkwamen van de piste (voor je chalet ook hè!!!).

Inmiddels voor de derde keer chalet Blanchot geboekt.

Merle Beumer

Net terug uit ski chalet Dengg in Gerlos. Echt authentiek Oostenrijks. Gezellig, veel hout, Kachelofen… alles gemütlich. En bovenal de heerlijke verzorging. We hadden stiekem al gevraagd of de staf... Net terug uit ski chalet Dengg in Gerlos. Echt authentiek Oostenrijks. Gezellig, veel hout, Kachelofen… alles gemütlich. En bovenal de heerlijke verzorging. We hadden stiekem al gevraagd of de staf weer terugkomt volgende winter. Wij zijn dan zeker weer van de partij.

Net terug en weer heel goed.

Carlijne in 't Velde

Nu met ons bedrijf met collega’s geweest en we konden gezellig aprèsskiën met elkaar en spraken een tijd af met de chaletstaf wanneer we heerlijk aan tafel konden. Echt goed geregeld.

Echt ideaal zo'n catered skichalet met je collega's

Ramone Suyker

De persoonlijke benadering was heel fijn. Een heel leuk en gezellig huis met uitstekende verzorging.

Chalet hosts van skichalet Dengg zijn goede koks.

Chloé Janssens

We hebben ons zeer thuisgevoeld in St. Anton. Heerlijke en verrassende maaltijden. Het ontbrak ons aan niets. Onze complimenten aan Thea & Pim en ook voor het schoonhouden van het chalet. Alles... We hebben ons zeer thuisgevoeld in St. Anton. Heerlijke en verrassende maaltijden. Het ontbrak ons aan niets. Onze complimenten aan Thea & Pim en ook voor het schoonhouden van het chalet. Alles kraak in skichalet Helvetia.

Pim en Thea, bedankt voor een topweek!

Maud Voorma

Verbleven in chalet Helvetia in Sankt Anton. Naast dat het een mooi en heel goed verzorgd chalet is met heerlijke banken in de woonkamer is het pluspunt de ligging. Kan echt niet beter, bij het... Verbleven in chalet Helvetia in Sankt Anton. Naast dat het een mooi en heel goed verzorgd chalet is met heerlijke banken in de woonkamer is het pluspunt de ligging. Kan echt niet beter, bij het centrum en bij gondel en piste. En dan je ontbijtje, drankje en maaltijden voor je verzorgd kon bij ons het geluk niet meer op. Een weekje niks te hoeven doen. Voor het eerst nu zo’n catered chalet en we gaan nou niet meer lopen tobben in een appartement. Zonde van je wintersport.

Ruime woon/eetkamer. Direct bij gondelbaan en piste.

Roland Heezik

Bedankt voor alle inspanningen Pascale en Gé. Jullie zijn leuk, gezellig, weten ook afstand te bewaren en koken overheerlijk. Helemaal geschikt om een skichalet te runnen.

De perfecte locatie van chalet Blanchot.

b.c.t.flier77@outlook.com

Genoten hier van onze vakantiedagen in chalet Aurora. Supervriendelijke chalet staf en zeer klantvriendelijk. Over de ligging van het chalet hoeven we het niet te hebben… één woord: ‘top’.

Voor tweede keer in chalet Aurora-St. Anton geweest en we komen terug.