Kwaliteit & inzet trainer
Toepasbaarheid dagelijks leven

Peter Adamse

Grenzenloos!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Fantastische trainer, die met haar liefdevolle en geduldige aanpak de cursisten hun gewenste doelen leert behalen.

Zo doorgaan.
Kindercursus aanbieden aan basisonderwijs.
Wetenschappelijke aantoonbaarheid van effecten publiceren en zelf onderzoek (laten) doen

Bijzondere intuïtieve beleving

Welke sterke punten heeft u ervaren?

ik vond de cursus toegankelijk, en heb warmte en toewijding gevoeld van Landa.
door de terugkerende oefeningen raakte ik gemakkelijk bekend met de methode van Silva.

Heeft u tips voor ons?

Nadat ik het cursusgeld had overgemaakt en de pasfoto had opgestuurd hoorde ik niks meer. Ik had graag van tevoren iets willen horen over de cursusbenodigdheden.
nu heb ik dat via Willy...
nu heb ik dat via Willy gehoord .

Reactie Silva Nederland:

Beste Heleen,
Beste Heleen,
Bedankt voor je enthousiaste reactie en leuk om te horen dat de cursus je is bevallen! Ook bedankt voor je tip; we hadden de laatste informatie over de cursus dit keer inderdaad alleen per e-mail verstuurd en niet zoals altijd een week van te voren per post. Dat gaan we meteen weer aanpassen; want niet iedereen beschikt over Willy :). Leuk om je te hebben ontmoet en veel plezier met alle Silva-technieken! Hartelijke groet, Landa

Fantastisch

Henk Lijzenga

Inspirerend

De groepservaring.

Willy Deinum

Prachtig

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Liefdevolle benadering van de trainer en de oprechte belangstelling.
Liefdevolle benadering van de trainer en de oprechte belangstelling.
Silva is een methode mij bewust heeft gemaakt van de kracht van gedachten. Vanaf die tijd besef ik hoe goed het is om positief te denken.

Heeft u tips voor ons?

Ga zo door. Deel misschien voor de PR flyers uit aan de cursisten/herhalers, zodat zij deze kunnen verspreiden.

Fantastisch

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Het is een kinderlijk eenvoudige manier om je brein zelf positief te herprogrammeren. Wie wil dat nu niet?

Heeft u tips voor ons?

Een iets minder rumoerige trainingslocatie. Als ik de juiste plek spot, laat ik het weten

Angela

Magisch.

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Enthousiaste en liefdevolle manier van uitleg en begeleiding van coach. Het is zó toegankelijk voor iedereen en je pikt er uit van voor jou bestemd is.

Ga vooral zo door!

Ilona van der Kley

Geweldig!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Landa is heel enthousiast en weet de stof heel goed over te brengen

vooral doorgaan

Marnik

Fantastisch!

Henry Vervuurt

Fantastisch.

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De tijd die genomen wordt voor elk persoon bij vragen. Iedereen zijn of haar zienswijze mag hebben zonder oordeel des persoon.