Kwaliteit & inzet trainer
Toepasbaarheid dagelijks leven

Jeroen van Schaveren

Inspirererend!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De technieken zijn op zich al heel krachtig. Landa is een prachtige trainer met veel geduld en geeft mooie relevante voorbeelden om de stof tot leven te wekken

Heeft u tips voor ons?

Landa heeft toegezegd een aantal oefeningen nog na te mailen. Als je dat binnen 2 dagen doet overtref je verwachtingen en wordt de 9.5 een 10 :-)

Fantastisch

Welke sterke punten heeft u ervaren?

eenvoudige techniek, wetenschappelijke achtergrond in begrijpelijke taal uitgelegd. Mooie opbouw van de dag met genoeg pauze om benen te strekken en te ervaren

Heeft u tips voor ons?

Ik maakte me een beetje zorgen of ik alles wel kan onthouden om dagelijks toe te passen, ik heb nu mezelf opgenomen met teksten uit het boek zodat ik deze kan terugluisteren en op gegeven moment... Ik maakte me een beetje zorgen of ik alles wel kan onthouden om dagelijks toe te passen, ik heb nu mezelf opgenomen met teksten uit het boek zodat ik deze kan terugluisteren en op gegeven moment zonder tekst kan oproepen. De basis en inslaap ken ik nu inmiddels. Hoe fijn zou het zijn om een audiofile te hebben om naar keuze een meditatie te masteren door veel te luisteren

Jeanne-Tine van Vonderen, J10 interieur & communicatie

Geweldig

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Fantastische en energieke begeleiding, heel duidelijk en doelgericht en in de praktijk heel effectief.

Heeft u tips voor ons?

Nee, hooguit betere stoelen in het hotel in Eindhoven. Die zijn te hard voor 3 dagen zitten.

Geweldig

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De goede uitleg, de structuur in de les die helpt om te onthouden, in de praktijk goed uitvoerbare technieken in de combinatie natuurlijk met enthousiasme van docent zelf

Heeft u tips voor ons?

Misschien de laatste deel met diagnose van de ziektes was een beetjes vermoiend, ik zou meer aandacht aan de studie technik geven

Rhona Wessels

Super

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Heel interessant en leerzaam voor iedereen

Andere, relaxtere stoelen

Nadine Krijgh

Inspirerend

Duidelijk, helder en ervaringsgericht

Heeft u tips voor ons?

Het meer communiceren en promoten. Er is veel kaf onder het koren en het zou mooi zijn als de training bij meer mensen onder de aandacht kwam.

Maddy Peters , TU Delft

Fantastisch!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De training heeft me een manier geleerd om mijn leven op allerlei vlakken te verbeteren met meer ontspanning en gebruik van mijn intuitieve vermogen. De cursus gaat heel erg uit van mogelijkheden,... De training heeft me een manier geleerd om mijn leven op allerlei vlakken te verbeteren met meer ontspanning en gebruik van mijn intuitieve vermogen. De cursus gaat heel erg uit van mogelijkheden, positiviteit, en daarnaast krijg je ook veel kennis overgedragen over een gezond leven. De trainster is heel ervaren en brengt de stof op een heldere manier over. Daarnaast is de locatie een fijne plek, en ook de lunch is heel goed!

Klaas Hansen

Fantastisch!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De vele oefeningen die wij deden

Ga zo door!

Erwin Minnaard