Ik loop vast met rapportages in Excel en Power BI moet mij helpen om sneller en efficiënter te gaan werken. Deze training helpt mij om meer tijd te kunnen besteden aan het analyseren van de data ipv... Ik loop vast met rapportages in Excel en Power BI moet mij helpen om sneller en efficiënter te gaan werken. Deze training helpt mij om meer tijd te kunnen besteden aan het analyseren van de data ipv het verzamelen van data. De training heeft zeker aan mijn verwachting voldaan en is een prima training qua inhoud en tempo.

A noniem

Mijn leerdoel een betere kennis van Power BI te krijgen en hierdoor een betere basis opbouw te kunnen maken. De cursus heeft aan mijn verwachtingen voldaan en zou de training dan ook zeker aanbevelen.

Marcel M

Mijn leerdoel mijn bestaande kennis uit te breiden en om mijn werkmethode te standaardiseren om dashboards te kunnen bouwen. De training heeft aan mijn verwachting voldaan en ik zou de training... Mijn leerdoel mijn bestaande kennis uit te breiden en om mijn werkmethode te standaardiseren om dashboards te kunnen bouwen. De training heeft aan mijn verwachting voldaan en ik zou de training aanbevelen

Wouter

“Mijn leerdoel Professioneler omgaan met Excel om zo een beter/mooier overzicht van onze resultaten te krijgen. Handiger worden met de functies en mijn basiskennis van Power BI te vergroten. Ik... “Mijn leerdoel Professioneler omgaan met Excel om zo een beter/mooier overzicht van onze resultaten te krijgen. Handiger worden met de functies en mijn basiskennis van Power BI te vergroten. Ik beveel deze training aan.”

Leerdoel - verdieping in de basis van Power BI. Kennis te vergroten en tips en tricks te krijgen om dit in mijn werk toe te passen. Mijn doel is om een Power BI specialist te worden. SignOn is... Leerdoel - verdieping in de basis van Power BI. Kennis te vergroten en tips en tricks te krijgen om dit in mijn werk toe te passen. Mijn doel is om een Power BI specialist te worden. SignOn is aangeraden door mijn werkgever.
De training heeft zeker aan mijn verwachting voldaan en de trainer heeft alles heel duidelijk uitgelegd.

Toon V.

Deze cursus gevonden op Google en gekozen voor de online training. Mijn leerdoel was om handiger en vaardiger te worden. Toptraining! Ik beveel deze training zeker aan. Trainer is bijzonder goed en... Deze cursus gevonden op Google en gekozen voor de online training. Mijn leerdoel was om handiger en vaardiger te worden. Toptraining! Ik beveel deze training zeker aan. Trainer is bijzonder goed en ook opvolging van vragen na de online training worden zeer snel opgevolgd.

Bernard Westra

Deze training gevolgd om basiskennis te verkrijgen. Het was een prettige training in een kleine groep. Deze training kan ik zeker aanbevelen. Het naslagwerk zou iets uitgebreider mogen zijn. Trainer... Deze training gevolgd om basiskennis te verkrijgen. Het was een prettige training in een kleine groep. Deze training kan ik zeker aanbevelen. Het naslagwerk zou iets uitgebreider mogen zijn. Trainer en cursus krijgen van mij een 10!

Johan C.

Mijn leerdoek voor deze training was BI leren te gebruiken en de data beter in te zetten en rapportages te maken. Ik heb voor deze training gekozen vanwege een referentie van een collega. SignOn... Mijn leerdoek voor deze training was BI leren te gebruiken en de data beter in te zetten en rapportages te maken. Ik heb voor deze training gekozen vanwege een referentie van een collega. SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht en ik beveel deze training van harte aan.

Tim

Mijn leerdoel voor deze Power BI Advanced training was Kennis van Power BI verder vergroten en er slimmer mee leren werken. SignOn heeft zeker waargemaakt wat ik zocht, ik beveel deze training aan.

Mijn leerdoel voor deze Power BI Advanced training was Hoe om te gaan met formules etc. Ik heb ook de basis training gevolgd en dat beviel erg goed. Vandaar ook het vervolg. SignOn heeft zeker... Mijn leerdoel voor deze Power BI Advanced training was Hoe om te gaan met formules etc. Ik heb ook de basis training gevolgd en dat beviel erg goed. Vandaar ook het vervolg. SignOn heeft zeker waargemaakt wat ik zocht, ik beveel deze training aan.