Sealskin

Familie Botter

Afgelopen zomer hebben we onze badkamer compleet vernieuwd en gekozen voor Sealskin Soho. Mooie industriële look en hoogwaardige kwaliteit ! Gaan wij en onze kinderen heel lang veel plezier van... Afgelopen zomer hebben we onze badkamer compleet vernieuwd en gekozen voor Sealskin Soho. Mooie industriële look en hoogwaardige kwaliteit ! Gaan wij en onze kinderen heel lang veel plezier van hebben !

Eveline Speijers

Waar een hele kleine badkamer groots in kan zijn!
In onze hele kleine badkamer hebben we een prachtige douche cabine van sealskin, geplaatst door de firma van Grinsven.

Wat een...
Waar een hele kleine badkamer groots in kan zijn!

Wat een ruimtelijk gevoel en dit geeft een heel mooi stoer robuust uiterlijk.
De badkamer lijkt optisch zo veel groter.
We genieten er nog iedere dag van.
Heerlijke douche en zo makkelijk in onderhoud. Nooit iets anders meer!
Met dank aan de firma van Grinsven voor het keurige werk dat ze geleverd hebben.

Brouwer

De Sealskin Soho douche is een hele prettige douchewand. Het is een zeer ruime douchewand en toch uit één stuk. Het industriële design geeft hem een stoer karakter en doordat de zwarte latjes aan de... De Sealskin Soho douche is een hele prettige douchewand. Het is een zeer ruime douchewand en toch uit één stuk. Het industriële design geeft hem een stoer karakter en doordat de zwarte latjes aan de buitenzijde zitten is hij zeer éénvoudig schoon te houden. We zijn erg tevreden!

Niels van Herk

Enorm blij met onze nieuwe badkamer, hierin hebben we gewerkt hebben met grijstinten, wit (solid surface) en zwart mat. Eerlijk is eerlijk, de Soho deur maakt het echt af, heerlijke inloopdouche op... Enorm blij met onze nieuwe badkamer, hierin hebben we gewerkt hebben met grijstinten, wit (solid surface) en zwart mat. Eerlijk is eerlijk, de Soho deur maakt het echt af, heerlijke inloopdouche op deze manier !
Ook de service is top, in 1e instantie sloot de deur niet goed, vrij snel komt een monteur om de deur opnieuw te stellen.

Steffie van Zuilen

Verrast door Sealskin Soho The Original!

Verrast door Sealskin Soho The Original!

In onze landelijke klassieke badkamer wilden wij een doucheruimte creëren met veel glas, goede kwaliteit materialen en makkelijk te onderhouden. Bij de zoektocht kwam Soho The Original vaak in beeld en steeds vielen we terug op deze douchewand. Het degelijke materiaal en de mooie afwerking maakten ons enthousiast. Maar het was spannend of die industriële trendy look in onze landelijke klassieke badkamer zou passen.

Douchewand Soho The Original is het toch geworden en we zijn zeer verrast dat het mooier is geworden dan we hadden verwacht. Het past precies bij onze stijl badkamer en is een echte eyecatcher. De wand is zeer stabiel en de deur sluit heel soepel. Na het douchen maken we douchewanden droog om kalkvlekken geen kans te geven en nog lang plezier te kunnen hebben van deze aankoop.

Het is een design die bij alle stijlen past; strak, trendy, industrieel en zelfs een landelijke klassieke stijl😊.

Leon Roosenboom

Wij hebben gekozen voor Soho op advies van Nesto Sanitair.
Wij hebben gekozen voor Soho op advies van Nesto Sanitair.
De Soho douchewand is de blikvanger in onze nieuwe badkamer. Het zwarte design is helemaal van nu en maakt onze badkamer compleet. Aan de kant van de douche is het één glaswand en zeer onderhoudsvriendelijk.

Niels van Staveren

Prachtige douchewand die qua uitstraling helemaal past in onze industriële badkamer. Het grote voordeel is het aluminium aan de buitenzijde van de douche en de zeefdruk aan de binnenzijde, zodat de... Prachtige douchewand die qua uitstraling helemaal past in onze industriële badkamer. Het grote voordeel is het aluminium aan de buitenzijde van de douche en de zeefdruk aan de binnenzijde, zodat de wand na het douchen gemakkelijk droog te trekken is. We krijgen erg veel complimenten over de nieuwe badkamer en dan speciaal de Soho douchewand.

Rob Briene

Superdouche! Veel lof van vrienden en kennissen

Marijke

Wij hebben in mei dit jaar onze droombadkamer laten plaatsen. In ding wisten wij van te voren ''wij willen een zwarte douche deur'' al snel kwamen we bij de Sealskin Soho uit. We zijn er enorm blij... Wij hebben in mei dit jaar onze droombadkamer laten plaatsen. In ding wisten wij van te voren ''wij willen een zwarte douche deur'' al snel kwamen we bij de Sealskin Soho uit. We zijn er enorm blij mee en krijgen veel positieve reacties van mensen die onze badkamer komen kijken ''Wauw die deur''. Daarna zijn we het zwart verder gaan uitbreiden met badkamer accessoires, deurklinken en over 2 weken ook de nieuwe trapleuningen.

Alex Jans

Een echte eye-catcher in de badkamer. Goed schoon te houden en makkelijk te monteren