Sealskin

Lars Berkelmans

Mooie douchewand met industriële look. Makkelijk schoon te maken doordat de profielen aan de buitenkant zitten. Perfecte oplossing voor onze slaapkamer met badkamer ensuite.

Leonie

Een echte eyecatcher in onze nieuwe badkamer! Geeft een stoere uitstraling. Hij is makkelijk zijn schoon te houden en iedereen die de badkamer in komt lopen maakt een opmerking over deze wand.

Marco Hol

Prachtig design dat ook nog eens makkelijk te onderhouden is

Mooie eigentijdse douchwand, makkelijk in montage en ziet er fantastisch uit.

Sanne Veltrop

Wij hebben een zeer goede ervaring met de sealskin. Zowel de uitstraling, materiaal en de praktische kant om het goed schoon te houden.
Prachtig, een eye catcher van onze mooie badkamer.

Superblij zijn wij met onze strakke Soho douchewand. Het geeft de badkamer een industriële en stoere uitstraling. De Soho douchewand is eigenlijk DE eyecatcher van onze badkamer.

Ingrid Kuipers

Goede kwaliteit deur. Blijft mooi en we zijn er super blij mee.

Mooi materiaal, goede kwaliteit en snelle levering. Ziet er strak en onderhoudsvriendelijk uit. Wel flink geprijd, maar liever dat als slechte kwaliteit. Bij ruilen van wand was dit binnen een week... Mooi materiaal, goede kwaliteit en snelle levering. Ziet er strak en onderhoudsvriendelijk uit. Wel flink geprijd, maar liever dat als slechte kwaliteit. Bij ruilen van wand was dit binnen een week geregeld. Bij bijbestelling van materiaal was ook dit binnen een week geregeld. Alle communicatie verloopt wel via winkel waar je besteld en niet direct.

E van de pol

Prachtig Product! met mooi ontwerp past precies in deze tijd!

Eline Knook

Ondanks dat wij maar een klein badkamertje hebben, hebben we wel een erg mooie en vooral héérlijke douche! Ieder douche moment is nu een feestje. We zijn er onwijs blij mee. Ook kwalitatief zijn we... Ondanks dat wij maar een klein badkamertje hebben, hebben we wel een erg mooie en vooral héérlijke douche! Ieder douche moment is nu een feestje. We zijn er onwijs blij mee. Ook kwalitatief zijn we erg tevreden, de douche is makkelijk schoon te houden (het zwarte frame zit alleen aan de buitenkant, goed over nagedacht dus...). Gezien de glazen deuren gecoat zijn heb je weinig onderhoud. De prijs kwaliteitsverhouding is ook goed. Deze douche is sowieso de investering waard geweest.