Sealskin

De Sealskin Soho doet zijn naam eer aan, het strakke design geeft een loftachtige uitstraling. Tevens is het douchescherm zeer gebruiksvriendelijk en schoonmaken is zeer gemakkelijk.

Sjanie Viveen

Het geeft geweldig gevoel van stijl en luxe! Toen ik de Soho collectie zag in de folders wist ik direct dat ik dit ging kiezen voor onze nieuwe badkamer.

bruno Kochanowski

De Sealskin Soho douche deur oplossing is gekozen voor zijn strakke en industrieel uitstraling wat goed bij ons en de huidige tijd past. tevens zeer montage vriendelijk.

Vincent Tuijp

Een prachtige douchedeur afgewerkt met een industriële look. Zeer snel schoon te maken en sluit tevens als een ‘Duitse’ autodeur.

Willeke ‘t Hart

Super mooi design. Wat zijn we blij met onze badkamer, maar vooral met de douchewand Sealskin Soho. Echt een eyecatcher!!

Petra Feikema

Sinds juni 2019 hebben wij de SOHO douchewand! Onze badkamer ziet er ruimtelijk uit door het strakke, stoere en chique design. Daarnaast is de douchewand zeer onderhoudsvriendelijk, even met een... Sinds juni 2019 hebben wij de SOHO douchewand! Onze badkamer ziet er ruimtelijk uit door het strakke, stoere en chique design. Daarnaast is de douchewand zeer onderhoudsvriendelijk, even met een trekkertje erover en de douchewand ziet er weer als nieuw uit! Met een glimlach maken wij de douchewand na elke douchebeurt weer droog!

Alex Veerman

Als tegelzetter mag ik de mooiste badkamers bij anderen maken, dus toen het tijd was om mijn eigen badkamer te vernieuwen wilde ik alleen het beste en het mooiste. Daarom wist ik gelijk al dat mijn... Als tegelzetter mag ik de mooiste badkamers bij anderen maken, dus toen het tijd was om mijn eigen badkamer te vernieuwen wilde ik alleen het beste en het mooiste. Daarom wist ik gelijk al dat mijn douchedeur een Sealskin moest worden en toen ik de Soho serie zag was ik gelijk verkocht. Ik ben zeer tevreden over z’n looks en het gemak waarmee je hem schoonmaakt en hij maakt mijn badkamer echt af. Ik krijg er ook veel positieve reacties op. Helemaal top!

Marloes Duininck

Wij wonen in een nieuwbouwhuis en hebben een standaard badkamer vanuit de bouw. De zwarte Sealskin Soho douchewand geeft de badkamer toch een bijzondere en stoere uitstraling.
Daarnaast is...
Daarnaast is hij makkelijk schoon te houden en voelt de douche heel ruim
aan door het strakke design.

Echt een plaatje, de deur maakt het helemaal af. Goede kwaliteit. We zijn er erg blij mee!

Sinds een maand zijn wij trotse eigenaar van een Sealskin Soho douchewand. Waarom wij voor dit design kozen? Omdat deze douchewand onze badkamer laat shinen, het is een echte blikvanger! Hij zorgt... Sinds een maand zijn wij trotse eigenaar van een Sealskin Soho douchewand. Waarom wij voor dit design kozen? Omdat deze douchewand onze badkamer laat shinen, het is een echte blikvanger! Hij zorgt ervoor dat alle elementen in de badkamer bij elkaar komen. Hij is er trouwens niet alleen om mooi te zijn, maar hij is ook nog eens super praktisch. Hij is namelijk gemakkelijk na te drogen, omdat de glaswand aan de binnenzijde volledig vlak is. Ook sluit hij mooi aan op onze tegelvloer, waarbij er geen water onder de deur door wegstroomt.