Sealskin

Martijn Stoekenbroek

Echt een prachtige blikvanger in onze badkamer. Op aanraden van Bogaard Almere in combinatie met klassieke metrotegels en portugese vloer komt deze sterke en super industriele look echt tot zn recht!

Rogier van Kesteren

Het was een eenvoudige installatie met een duidelijke stappenplan. Het compleet meegeleverd bevestigingsmateriaal is ook van goede kwaliteit. Het uiteindelijke resultaat is een geweldige verrijking... Het was een eenvoudige installatie met een duidelijke stappenplan. Het compleet meegeleverd bevestigingsmateriaal is ook van goede kwaliteit. Het uiteindelijke resultaat is een geweldige verrijking van onze badkamer. Elke dag voeld als een kadootje om te mogen douchen!

R. van der Naalt

Ik ben erg blij met mijn SOHO douche cabine.
Het ontwerp en design is tijdloos, waardoor ik erg lang van de industriële Soho douche cabine kan genieten.
De constructie is erg sterk en...
Ik ben erg blij met mijn SOHO douche cabine.
De constructie is erg sterk en van hoogwaardige kwaliteit. Het geheel is mooi afgewerkt. Hierdoor is het een heel strakke nette douche cabine.
De Soho douche cabine is zeer prettig in gebruik. Door het vlakke glas aan de binnenkant is de douche na het douchen eenvoudig droog te maken. Met de trekker Is het met een handomdraai zo gedaan.
Dit is erg prettig en gemakkelijk.
Echt een top product om levenslang plezier van te kunnen hebben.

Nathalie Klomp

Sinds december mogen we genieten van onze mooie nieuwe badkamer met een heerlijk ruime inloopdouche incl. Sealskin Soho douchedeur. De deur ziet er mooi uit, draagt echt bij aan de uitstraling van... Sinds december mogen we genieten van onze mooie nieuwe badkamer met een heerlijk ruime inloopdouche incl. Sealskin Soho douchedeur. De deur ziet er mooi uit, draagt echt bij aan de uitstraling van de badkamer en is daarnaast ook nog echt goed van kwaliteit. Iedere dag een feestje om door deze deur te stappen.

E van Spijkeren

Geweldig
Mooie uitstraling
Kwaliteit
Super blij mee 👌

Dirk

Aanwinst voor onze badkamer. Design en praktisch in één. Past perfect in de stijl die wij mooi vinden, combinatie van hout, beton en staal look (de Soho douche wand)

Remco de Rijke

Prachtige douche deur die elke badkamer een extra dimensie geeft! Het is een echte toevoeging aan onze badkamer waarin we diverse zwarte aspecten hebben opgenomen, maar dit is toch wel ons... Prachtige douche deur die elke badkamer een extra dimensie geeft! Het is een echte toevoeging aan onze badkamer waarin we diverse zwarte aspecten hebben opgenomen, maar dit is toch wel ons pronkstuk: hier hebben we veel positieve reacties op gehad, een tikkie jaloers denken wij ;)

M. Zwinkels

Ziet er schitterend uit en is perfect afgewerkt!

Harriet Biesma

Werkelijk fantastisch en helemaal anno 2020!!!

Lisanne den Braven

Enorm blij met onze Sealskin Soho douche, wat super past bij de landelijke stijl van het huis. De douche is super makkelijk in gebruik en goed schoon te houden. De zwarte details vind ik echt te... Enorm blij met onze Sealskin Soho douche, wat super past bij de landelijke stijl van het huis. De douche is super makkelijk in gebruik en goed schoon te houden. De zwarte details vind ik echt te gek, wat verder in de douche en badkamer terug komt, waardoor de badkamer helemaal af is. Ik zou de douche iedereen aanraden!