Sealskin

De sealskin douchewand heeft een strak en modern design. Het past perfect bij onze badkamer. Daarnaast is de douchewand snel in onderhoud. Ideaal als je poetsen niet je hobby is. Wij wilde percé een... De sealskin douchewand heeft een strak en modern design. Het past perfect bij onze badkamer. Daarnaast is de douchewand snel in onderhoud. Ideaal als je poetsen niet je hobby is. Wij wilde percé een lange wand (ideaal met kids, want iedereen kan in de douche). Sealskin had deze optie gelukkig, alleen het naar boven krijgen was spannend. Dit heeft ons wat bloed, zweet en tranen gekost, maar gelukkig konden we na afloop douchen ;)

Stijn Boesten

Wij zijn inmiddels een half jaar eigenaar van de Sealskin SOHO Douchewand. Het is een opvallend item in onze badkamer en komt door zijn design zeer goed tot zijn recht in onze strakke badkamer. De... Wij zijn inmiddels een half jaar eigenaar van de Sealskin SOHO Douchewand. Het is een opvallend item in onze badkamer en komt door zijn design zeer goed tot zijn recht in onze strakke badkamer. De zwarte afwerking met het glas samen, maakt de badkamer ruimtelijker. Naast design is hij ook makkelijk schoon te maken. Wij zijn dan ook zeer tevreden met de aankoop van deze douchewand.

Annick van Grimberghe

Mooie chique uitstraling en precies wat we zochten voor onze industriële badkamer met zwarte accenten. Makkelijk in onderhoud, water valt zo naar beneden van het scherm af. Even een wissertje erover... Mooie chique uitstraling en precies wat we zochten voor onze industriële badkamer met zwarte accenten. Makkelijk in onderhoud, water valt zo naar beneden van het scherm af. Even een wissertje erover en het ziet er weer uit als nieuw! Samen met de Sealskin accessoires op ons meubel maakt het de look compleet. Wij zijn heel tevreden!

Fam Jansen

Door deze douchewand heeft onze kleine badkamer toch een grootse uitstraling! Met een heel gezin maken wij dagelijks gebruik van de douche, maar hier is niets van te zien! Niks geen aanslag of... Door deze douchewand heeft onze kleine badkamer toch een grootse uitstraling! Met een heel gezin maken wij dagelijks gebruik van de douche, maar hier is niets van te zien! Niks geen aanslag of oneffenheden. De kwaliteit en veiligheid is top!

Robert Kikkert

Geweldige douche. Mooie strakke uitstraling en eenvoudig te reinigen!

Victoria Vermeeren

Zo hard gespaard voor deze badkamer en ons uitgangspunt punt was het Soho douche scherm,
Hij is lang genoeg super makkelijk schoon te maken!
Kortom onze droombadkamer is af door het...
Hij is lang genoeg super makkelijk schoon te maken!
Kortom onze droombadkamer is af door het Soho douche scherm

G. Lokken

De Sealskin Soho heeft een prachtig industrieel ontwerp. Is echt een aanwinst in de badkamer. En de constructie is heel degelijk en stevig. Bovendien erg gemakkelijk schoon te houden. Wat wil een... De Sealskin Soho heeft een prachtig industrieel ontwerp. Is echt een aanwinst in de badkamer. En de constructie is heel degelijk en stevig. Bovendien erg gemakkelijk schoon te houden. Wat wil een mens nog meer?!

Arjan Arts

Schitterende deur die onze badkamer de look geeft die wij voor ogen hadden. Iedere keer als ik de badkamer in loop denk ik “wauw,, wat mooi”

Mooi design en prima schoon te houden .

Christine Kouman

Wat een complimenten hebben wij ontvangen over deze deur. Wij zijn meer dan tevreden!

Mijn slogan:
De Soho deur van Sealskin: ‘Een must have in de badkamer van nu!!’