Komt Schulte Energie & Techniek haar afspraken na?
Werd er adequaat en deskundig antwoord gegeven op uw vragen?
Hoe heeft u de uitvoering van de werkzaamheden ervaren?
Voldeed de offerte aan uw wensen en eisen?

Kamphuis

Je kunt er goed mee overleggen over de gang van zaken.

Hoe heeft u de werkwijze en communicatie van Schulte Energie & Techniek in het offertetraject ervaren?

Zeer goed.

Paul ter Pelle

Smellink

goed

G. Wolsink

Efficient en vakkundig en bovenal vriendelijk.

Communicatie is perfect verlopen. Het offerte traject is zorgvuldig uitgevoerd en men heeft een advies op maat gegeven. Qua planning is men nagekomen wat men heeft aangegeven, vanaf begin.

A.Huiting

Werd voldaan aan de afspraken. Het personeel was adequaat en plezierig.

Ad

Prima.

Uitstekend

Marcel Tijink

Goed en volledig advies en dito installatie

Professioneel

Willy Beld

Beste Wim en Tim, ik zou graag met jullie willen praten over onze ervaring. Dit zou ik het liefst bij ons thuis willen laten plaats vinden. Tim , ik heb hier over al met jou contact gehad maar het... Beste Wim en Tim, ik zou graag met jullie willen praten over onze ervaring. Dit zou ik het liefst bij ons thuis willen laten plaats vinden. Tim , ik heb hier over al met jou contact gehad maar het is nog niet afgerond.

Ik ben betere werkzaamheden en service van Schulte gewend.

Christian Kuiper

Helemaal goed

Rusttheater Reutum

op zich prima, ik had graag wat meer info gehad over de subsidies die er zijn en hoe dat te regelen.