Komt Schulte Energie & Techniek haar afspraken na?
Werd er adequaat en deskundig antwoord gegeven op uw vragen?
Hoe heeft u de uitvoering van de werkzaamheden ervaren?
Voldeed de offerte aan uw wensen en eisen?

rinus traas

Hoe heeft u de werkwijze en communicatie van Schulte Energie & Techniek in het offertetraject ervaren?

goed

Vlecken

Uitstekend

Zeer professioneel

Top

prima

Leijdekkers

Wij hebben een positieve ervaring met Schulte.Na de aanvraag voor een offerte en de opdracht moesten we wel lang wachten op de uiteindelijke installatie .Op de dag van installatie is alles op tijd... Wij hebben een positieve ervaring met Schulte.Na de aanvraag voor een offerte en de opdracht moesten we wel lang wachten op de uiteindelijke installatie .Op de dag van installatie is alles op tijd en correct gemonteerd.Alles volgens afspraak.

Correct en duidelijk

R Wennink

Positieve ervaring met medewerkers die de panelen hebben geplaatst. Contact kantoor ging met name aan het begin van het jaar moeizaam. (bijna geen reactie)

Positief nadat de verkoper is langsgeweest.

P. Davina

Duidelijke afspraken kunnen maken en correcte monteurs

Duidelijke stappen en een goede tijdsinschatting

Jan Olde Boerrigter

Wat Schulte belooft, doet ze ook!

Duidelijk en afspraken nakomend

Fam .Wubbolts

Correct

goed

Stroo

Al eerder met bedrijf te maken gehad. Dus nu weer. Ging weer prima

Heel positief

K. Kramer

Zijn zeer service gericht en doen wat ze beloven en werken zeer netjes

Als zeer goed