Komt Schulte Energie & Techniek haar afspraken na?
Werd er adequaat en deskundig antwoord gegeven op uw vragen?
Hoe heeft u de uitvoering van de werkzaamheden ervaren?
Voldeed de offerte aan uw wensen en eisen?

AFC van Maanen

Gekozen om hun ervaring met plaatsen van zonnepanelen en andere energiebesparende middelen. Prima overleg gedurende de offerteperiode.

Hoe heeft u de werkwijze en communicatie van Schulte Energie & Techniek in het offertetraject ervaren?

Sloot prima aan bij mijn mogelijkheden, maar omdat (bijna) alles digitaal verloopt kan dit ook voor moeilijkheden zorgen als iemand niet goed met digitale media kan omgaan. Verder was er prettig... Sloot prima aan bij mijn mogelijkheden, maar omdat (bijna) alles digitaal verloopt kan dit ook voor moeilijkheden zorgen als iemand niet goed met digitale media kan omgaan. Verder was er prettig contact met de contactpersoon.

Wim Koekkoek

Mijn ervaring is goed, ook gebaseerd op het verleden.

Ook dit was goed en volgens afspraak uitgevoerd.

CM Heskamp

Prima, geen klachten

Dit heb ik niet zelf gedaan, mijn broer heeft dit geregeld

Theo Vollenbroek

Heel goed

Uitstekend

Jos Jansen

Degelijk/betrouwbaar

Professioneel en duidelijk

Borst

Voor wat betreft installatie en service goed.

Slecht, aangezien er moeilijk contact is te krijgen via telefoon.

Weusthof

Onze ervaringen met Schulte Energie zijn goed. WE zijn tevreden over het verloop van het gehele traject

UItstekend

GBJ Veldscholten

We hebben een goede ervaring gehad.

Veldboer

Meedenkend

Kamphuis

Wij zijn netjes en vakkundig geholpen

Correct en netjes