Komt Schulte Energie & Techniek haar afspraken na?
Werd er adequaat en deskundig antwoord gegeven op uw vragen?
Hoe heeft u de uitvoering van de werkzaamheden ervaren?
Voldeed de offerte aan uw wensen en eisen?

Martijn Tusveld

Goed , fijn advies geen druk en geen poespas. Denken na over toekomstige toepassingen zoals accu en opladen van je elektrische auto. Na installatie van de PV panelen is ook mijn huis klaar voor alle... Goed , fijn advies geen druk en geen poespas. Denken na over toekomstige toepassingen zoals accu en opladen van je elektrische auto. Na installatie van de PV panelen is ook mijn huis klaar voor alle toekomstige veranderingen.

Hoe heeft u de werkwijze en communicatie van Schulte Energie & Techniek in het offertetraject ervaren?

Helder eerlijk en technisch goed onderbouwd. Geen Cowboy’s maar een luisterend oor en eerlijk advies. Het gaat er om om ons te helpen ipv alleen een PV installatie te plaatsen. Er wordt geen detail... Helder eerlijk en technisch goed onderbouwd. Geen Cowboy’s maar een luisterend oor en eerlijk advies. Het gaat er om om ons te helpen ipv alleen een PV installatie te plaatsen. Er wordt geen detail uit het oog verloren en kiezen voor de goede weg, ipv een zgn .”hit en run” zoals mijn vorige PV installateur.

Richard Siebering

Mevrouw Otter de Boer

Bij ons vandaag is de installatie gezet door en van de oudere werknemers hij werk heel netjes en was niet beroerd om de klus af temaken terwijl zijn collega's al lang naar huis waren ben heel blij... Bij ons vandaag is de installatie gezet door en van de oudere werknemers hij werk heel netjes en was niet beroerd om de klus af temaken terwijl zijn collega's al lang naar huis waren ben heel blij hoe hij alles heeft afgewerkt dikke pluim

Heel goed

Zwaferink

Goed en net werk ook op veiligheid

Snel n vlot

Hans Braamer

Over het algemeen ben ik erg positief over
Schulte Energie & Techniek

Duidelijke en volledige offerte. Tot drie keer toe via de mail een vraag gesteld waar geen reactie op kwam.

P.W. Verhagen

Vanaf het begin ervoeren we effectieve, vriendelijke en efficiënte dienstverlening.

De communicatie is duidelijk en to-the-point. De bereikbaarheid van het bedrijf is goed. Telefonisch kun je gemakkelijk contact maken en antwoorden op email laten nooit lang op zich wachten. Tijdens... De communicatie is duidelijk en to-the-point. De bereikbaarheid van het bedrijf is goed. Telefonisch kun je gemakkelijk contact maken en antwoorden op email laten nooit lang op zich wachten. Tijdens de schouw voorafgaand aan de bestelling van het zonnesysteem, werd goed meegedacht met de mogelijkheden van het huis voor plaatsing van de panelen en de omvormer, telkens met een duidelijke uitleg.

Evwlo

Prima! Installatie afgeleverd zoals afgesproken. Korte lijntjes zodat kleine foutjes snel zijn hersteld.

Goed.

Schrijver

Prettige en deskundige vakmensen. Alles verliep heel soepel en relaxed. Compliment.

Communicatie was prima. Alleen de communicatie dat de bestelde type zonnepanelen ineens niet meer leverbaar waren en wij een ander type kregen, was wel erg simpel.

A. Wiggers

Na bijna drie maanden is het werk nog steeds niet afgerond, de laadpaal werkte nog steeds niet zoals het moet. Afgelopen week is servicemonteur Coen geweest en deze heeft de software opnieuw... Na bijna drie maanden is het werk nog steeds niet afgerond, de laadpaal werkte nog steeds niet zoals het moet. Afgelopen week is servicemonteur Coen geweest en deze heeft de software opnieuw ingesteld. Toen hij wegging werkte de laadpaal met zijn auto goed. Gisteren is onze dochter geweest met haar Volvo hybride en nu was het plug and play, geen geknipper van waarschuwingslampjes maar stekker erin en meteen laden.

Omdat wijzelf geen e-auto hebben moesten we steeds wachten tot een van onze kinderen met zo'n auto op bezoek kwam. Omdat ze in het westen wonen komt dit niet zo vaak voor. Hun werkwijze vind ik... Omdat wijzelf geen e-auto hebben moesten we steeds wachten tot een van onze kinderen met zo'n auto op bezoek kwam. Omdat ze in het westen wonen komt dit niet zo vaak voor. Hun werkwijze vind ik optimaal, maar ik ben maar een leek. Wat de communicatie betreft: Ik heb liever dat ik direct een levende persoon saan de telefoon krijg dan een computer.

willem

Zeer deskundig, prettige communicatie en komt de afspraken na

Prima, persoonlijk betrokken en deskundig