Komt Schulte Energie & Techniek haar afspraken na?
Werd er adequaat en deskundig antwoord gegeven op uw vragen?
Hoe heeft u de uitvoering van de werkzaamheden ervaren?
Voldeed de offerte aan uw wensen en eisen?

GBJ Veldscholten

We hebben een goede ervaring gehad.

Hoe heeft u de werkwijze en communicatie van Schulte Energie & Techniek in het offertetraject ervaren?

Veldboer

Meedenkend

Kamphuis

Wij zijn netjes en vakkundig geholpen

Correct en netjes

Agnes Semmekrot

Zeer tevreden.

Keurig.

Meijer

Betrouwbaar en eerlijke partij

duidelijk

Koos Bouwknegt

Goed, alleen de wachtijd van opdracht (october 2022) tot plaatsing van de panelen en inverter ( 2 juni 2023) was erg lang.
Hoewel ik zelf het 230V ac deel heb aangelegd (groepenkast , kabel en...
Hoewel ik zelf het 230V ac deel heb aangelegd (groepenkast , kabel en werkschakelaar) , was er geen duidelijk antwoord van Schulte hoe de opdracht prijs hierdoor zou dalen.

HAJ Nijhuis

Installatie is Ok. Afhandeling aanvraag slimme meter teleurstellend

In de offerte geen prijzen per onderdeel, wat is er te verbergen als de prijs kwaliteit Ok is? Verder meer nadruk leggen op advisering over te kiezen componenten

Sandy Nijhuis

Prettig contact en fijne medewerkers

Goed, ondanks de drukte voldoende aandacht voor ons

Grooten

Vakkundig het probleem verholpen met de defecte optimizers. Vriendelijke mannen.

Vakkundig

Ter Hofte

Goede ervaring, vakkundige installatie

Offertetraject goed en snel verlopen