Komt Schulte Energie & Techniek haar afspraken na?
Werd er adequaat en deskundig antwoord gegeven op uw vragen?
Hoe heeft u de uitvoering van de werkzaamheden ervaren?
Voldeed de offerte aan uw wensen en eisen?

Jan Oude Ophuis

Gerenommeerd en vakkundig bedrijf met vriendelijke monteurs

Hoe heeft u de werkwijze en communicatie van Schulte Energie & Techniek in het offertetraject ervaren?

Door drukte in de zonnepanelen montage was het bedrijf (personeel) in een bepaalde periode minder goed te bereiken. Maar dat was later een stuk beter en is alles keurig en naar wens opgelost.

Postel

Zeer tevreden

Correct en snel

Gerda Ensink op Reimer

Was prima geregeld

Willem Ouwinga

Prima telefonisch contact. En bezoek van de verkoper was ook prettig

Prettige manier van samenwerken, ook met de twee monteurs was prima

Van Wakeren

Plezierig contact, duidelijk, we weten waar we aan toe zijn, goede communicatie, deskundige medewerkers

Wederom duidelijkheid, goede afspraken, tijdige berichtgeving

Peter Lapre

Prima ervaring met Uw bedrijf. Goede voorlichting, deskundig advies en uitstekende installatie van beide systemen

Heel goed

Kjm Lemmink

Duidelijke communicatie, geen misverstanden en bij vragen goed bereikbaar!

Goed!

Jeroen Orriëns

Prettig. Vriendelijke mensen aan het werk.

Pol

Wij hadden een professioneel bedrijf aan de deur verwacht, maar ze stuurde een zonnepanelencowboy. Wij hebben ons tijdens de installatie regelmatig geërgerd.

Erg slecht. Wij moesten zelf bepalen waar de kabels van de zonnepanelen langs gingen.

de Witte

Prettig