Wim Westerhof

Tent is gemakkelijk op te zetten. Aan de kijkgaten heb ik niks. Zitten te hoog of te laag. Kleur is beter dan van de eerste versie. Valt bijna niet op. Vogels zien me ook niet. Komen vlak voor de... Tent is gemakkelijk op te zetten. Aan de kijkgaten heb ik niks. Zitten te hoog of te laag. Kleur is beter dan van de eerste versie. Valt bijna niet op. Vogels zien me ook niet. Komen vlak voor de tent zitten of zelfs bovenop de tent.Niet waterdicht, wel waterafstotend.Had wel lekkage tijdens een regenbui. Water bleef op dak van tent liggen. De volgende keer zal ik regelmatig het water van het dak halen. Wordt de waterdichtheid ook beter. Afbreken is ook geen probleem. Gewoon doen wat in het filmpje wordt getoond.

Anne

Snelle levering. Goede kwaliteit.

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop nl. een eenpersoons schuiltent Buteo. In een handomdraai is de tent geïnstalleerd en na wat oefenen is de tent ook in een handomdraai terug opgeplooid. Door de... Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop nl. een eenpersoons schuiltent Buteo. In een handomdraai is de tent geïnstalleerd en na wat oefenen is de tent ook in een handomdraai terug opgeplooid. Door de hoge en lage openingen in de tent kan je de dieren op ooghoogte fotograferen wat ik een pluspunt vind. Wekelijks sla ik mijn tentje op. het voordeel van een schuiltent is dat je ze kan plaatsen waar je wilt. Zo bepaal je zelf de achtergrond en kan je al dan niet met tegenlicht fotograferen.

Groetjes

Erik

Een keer een sessie gehad bij een ijsvogel nest tot nu toe. Had niet de indruk dat ik op ca 4 meter afstand ook maar een seconde verstoord heb. Schuiltent is uiteraard wel veel duurder dan... Een keer een sessie gehad bij een ijsvogel nest tot nu toe. Had niet de indruk dat ik op ca 4 meter afstand ook maar een seconde verstoord heb. Schuiltent is uiteraard wel veel duurder dan goedkopere tentjes uit china maar de mogelijkheden zijn ook goed.

Patrick Palmen

Schuiltent.nl is dé specialist op het gebied van (vooral) schuiltenten voor de natuurfotografie. Goed over nagedacht; kijkgaten en lensopeningen op de juiste positie, donkere binnenzijde, tent is... Schuiltent.nl is dé specialist op het gebied van (vooral) schuiltenten voor de natuurfotografie. Goed over nagedacht; kijkgaten en lensopeningen op de juiste positie, donkere binnenzijde, tent is snel op te zetten en de prijs is prettig !! Levering gaat ook snel.

Danny

Snelle en vlotte service

Na een aanvankelijk probleempje met de bestelling, adequaat gereageerd door dhr Sloots en naar volle tevredenheid opgelost binnen afzienbare tijd. Top service!

Jammer dat de tent niet op tijd verstuurd was

Frans Withouck

Heel vlotte levering.