Martijn Nugteren

Prima service en goed product

Yvonne

Prima geregeld

Prima service!!!

Bart

Vlotte service en professioneel materiaal. Super

Schollaert antoine

Correcte levering zoals afgesproken , kwaliteit van het product 100 % .

Besteld en twee dagen later geleverd.

Prima ervaring met schuiltent.nl Heeft ondanks dat mijneerste keuze op dat moment niet op voorraad was een prima alternatief aangeboden met zelf een extra optie kosteloos. Prima service!

Goede service en meedenken met de klant.

Richard Nell

Laatst een BUTEO PHOTO GEAR Schuiltent Buteo Mark II Eenpersoons + Snoot / Lenscover aangeschaft. Fijn tentje. Kan je snel op zetten, en ook snel weer terug in de tas doen.

Wim Westerhof

Tent is gemakkelijk op te zetten. Aan de kijkgaten heb ik niks. Zitten te hoog of te laag. Kleur is beter dan van de eerste versie. Valt bijna niet op. Vogels zien me ook niet. Komen vlak voor de... Tent is gemakkelijk op te zetten. Aan de kijkgaten heb ik niks. Zitten te hoog of te laag. Kleur is beter dan van de eerste versie. Valt bijna niet op. Vogels zien me ook niet. Komen vlak voor de tent zitten of zelfs bovenop de tent.Niet waterdicht, wel waterafstotend.Had wel lekkage tijdens een regenbui. Water bleef op dak van tent liggen. De volgende keer zal ik regelmatig het water van het dak halen. Wordt de waterdichtheid ook beter. Afbreken is ook geen probleem. Gewoon doen wat in het filmpje wordt getoond.