Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Peter

Binnen het familierecht heeft Jojanneke Schravenmade mij 3 jaar bijgestaan als advocate. Zeer vakbekwaam binnen de grenzen van de advocatuur, open in communicatie, directief in de positieve zin van... Binnen het familierecht heeft Jojanneke Schravenmade mij 3 jaar bijgestaan als advocate. Zeer vakbekwaam binnen de grenzen van de advocatuur, open in communicatie, directief in de positieve zin van het woord, meedenkend maar bovenal eerst gewoon een mens, een persoonlijkheid welke tot recht komt in haar advocaat zijn. Geen loze beloftes maar reëel in wat allemaal mogelijk of haalbaar is. Een advocate welke zich niet uit het veld laat slaan door een ' verbaal agressieve' wederpartij en zich altijd inhoudelijk sterk en respectvol verwoord richting alle betrokkenen.

Zie hierboven beschreven.

Geen verbeterpunten of tips. Wat goed is behoeft geen verbetering.

Reactie Schravenmade Advocaten:

Beste Peter, bedankt voor je mooie woorden. Ik heb het graag gedaan!
Mvg, Jojanneke

Nick Paepen / Herbavita

Dit was de eerste keer dat ik een advocaat nodig had voor een rechtszaak. Ik voelde me heel erg ondersteund en was blij met het deskundig advies! Jullie kantoor, en specifiek Bernard Baas, is mij... Dit was de eerste keer dat ik een advocaat nodig had voor een rechtszaak. Ik voelde me heel erg ondersteund en was blij met het deskundig advies! Jullie kantoor, en specifiek Bernard Baas, is mij aanbevolen geweest, en ik kan door mijn eigen ervaring bevestigen dat dit een juiste keuze was. Zeker een aanrader!

Snelheid wat betreft zaken behandelen en communicatie.

Frank Haveman / Overstag ICT

Ervaring met Martijn was positief mbt de Aurora case. Blij met eindresultaat. Heb het gevoel dat we er het maximale uitgehaald hebben.

Goed geluisterd, goed voorbereid bezoek, duidelijke koers, plezierige communicatie. Inhoudelijk sterk.

Hoewel we uiteindelijk een goede deal hebben gesloten, kreeg ik niet het gevoel dat Martijn een zeer ervaren onderhandelaar is. Hij was wel goed klankbord en hielp mee met het op een rij zetten van... Hoewel we uiteindelijk een goede deal hebben gesloten, kreeg ik niet het gevoel dat Martijn een zeer ervaren onderhandelaar is. Hij was wel goed klankbord en hielp mee met het op een rij zetten van de alternatieve strategieen, maar had daarin nog iets meer leading kunnen zijn. Voor mijn gevoel hebben we beiden 50% bijgedragen aan de onderhandeling en daarmee ook het samen het succes behaald, maar gezien Martijns rol als mijn advocaat, zou zijn rol iets groter mogen zijn. We hadden overigens ook het geluk geen harde onderhandelaars tegenover ons te hebben. Hoe complex een juridisch traject ook kan zijn, uiteindelijk willen partijen niet naar de rechter maar een (financiele) deal sluiten, en dan moet er (stevig) onderhandeld worden. Wellicht zou een cursus onderhandelen Martijn verder verrijken. Beschouw mijn opmerking niet als kritiek, maar echt als tip.

Marit

Heel fijn kantoor, open en duidelijk over kansen/mogelijkheden.

Duidelijk over wat je kan verwachten.

N.v.t.

FJM van Boekhold

Slecht

Deskundigheid en communicatie

Reactie Schravenmade Advocaten:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. U bent echter geen klant van ons maar een wederpartij. Hoewel wij graag goede beoordelingen ontvangen accepteren we uw negatieve ervaring... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. U bent echter geen klant van ons maar een wederpartij. Hoewel wij graag goede beoordelingen ontvangen accepteren we uw negatieve ervaring graag. Want hoewel u ons dan niet goed vindt, is uw tegenpartij, en dus onze cliënt, wel blij dat we hem heel goed hebben bijgestaan.

Ton Alsemgeest

Perfect, prettig, vakkundig en snel

Zie boven

A. Kuijper

Snelle en prettige communicatie. Ik werd zeer hartelijk ontvangen op het kantoor.

communiceren snel en prettig.

A. T.

Jojanneke is een zeer kundig no nonsense persoon die die koe bij de hoorns vat.
En goede juridische dossier kennis heeft.
Ze heeft me vanaf dag 1 zeer goed begeleid door het gehele...
Jojanneke is een zeer kundig no nonsense persoon die die koe bij de hoorns vat.
En goede juridische dossier kennis heeft.
Ze heeft me vanaf dag 1 zeer goed begeleid door het gehele proces.
Ben zeer dankbaar dat ik bij haar in goede handen terecht gekomen ben.
Van receptionist tot advocaat het gehele team heeft mij zeer kundig bijgestaan!

Kan iedereen dit kantoor aanraden!

Nogmaals hartelijk dank voor alle positieve inzet en juridische ondersteuning!

Zeer kundig , goede dossier kennis , uiterst hulpvaardig , realistisch ,

Alex visscher

Goed ontvangen en goed begeleid door de situatie heen

Het tot rust brengen van me stress

ES

Een luisterend oor en juridische ondersteuning na een conflict. Dank je

Een luisterend oor en juridische ondersteuning

nee