Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

ES

Een luisterend oor en juridische ondersteuning na een conflict. Dank je

Een luisterend oor en juridische ondersteuning

nee

Scheffel

Zeer goed en snel advies

duidelijk en helder advies

U.P. Rosendahl Huber

Snel, grondig, en persoonlijk. Voorzover als leek te beoordelen, een zeer deskundig kantoor. Heeft bij ons een goede indruk achtergelaten. Goede nazorg.

Er werd steeds zeer snel gereageerd.

Eenmaal was de mobiele telefoon van de advocaat wat minder goed verstaanbaar.

Sofia

Ik ben fantastisch spoedig geholpen door een top specialist van Schravenmade Advocaten. Ze heeft nauwkeurig mijn zaak bestudeerd en heeft mij nuttige werkende adviezen gegeven. Dit advocatenkantoor... Ik ben fantastisch spoedig geholpen door een top specialist van Schravenmade Advocaten. Ze heeft nauwkeurig mijn zaak bestudeerd en heeft mij nuttige werkende adviezen gegeven. Dit advocatenkantoor zou ik aan iedereen aanraden.

Uitstekende kennis van het vak, efficiënte adviezen, snelle reactie, vriendelijk personeel

F.C

Eerlijk, en geduldig naar de client toe. Door het Juist toepassen van procedures en wetten, en de daarin gebodene vrijheid om een zaak te onderbouwen,dat geen ruimte lied voor misinterpretatie van... Eerlijk, en geduldig naar de client toe. Door het Juist toepassen van procedures en wetten, en de daarin gebodene vrijheid om een zaak te onderbouwen,dat geen ruimte lied voor misinterpretatie van hun geschreven rechtelijke stukken waardoor de rechters een sluiten oordeel konden geven.
Proficaat Mevrouw Jojanneke Schravenmade.
Daarbij niet vergeten de medewerkers die vriendelijk,snel en efficient werken. Dat heb im gemerkt toen een bepaalde uitspraak was afgegeven, maar nog niet ontvangen. Binnen 24hr ontving ik de eerste emails. Binnen 72hr was het geregelt. Ik hoefde zelf nergens achteraan te bellen.
Kantoor Schravenmade en medewerkers, een zeer hartelijke dank, en veel succes toegewenst.

Up-to-date word je gehouden in het hele verloop van je zaak.
Buiten kantoor uren om heeft en maakt men zelf tijd, indien nodig.

Denk een beedtje om je zelf, tenslotte zijn we allemaal mensen.

Erna van der Jacht

Bernard Baas heeft mij uitgelegd waar een erfgenaam vanuit mag gaan en stelling in mag nemen. Juridisch en praktisch onderbouwd. Bovenal is hij een steun om zijn klant te stimuleren wat het beste is... Bernard Baas heeft mij uitgelegd waar een erfgenaam vanuit mag gaan en stelling in mag nemen. Juridisch en praktisch onderbouwd. Bovenal is hij een steun om zijn klant te stimuleren wat het beste is en is hij zeer betrokken, nuchter en eerlijk. Een absolute aanrader!

Betrokken, nuchter en humor

Geen idee!

Nesredin

Ik een gesprek met Schranenmade Advocaten over mijn jurdisch problemen ik heb een goed en duidelijk advies gekregend

zij denken niet alleen aan client te krijgen maar wat goed voor him is

Elles

Zeer goed, professioneel geholpen en ondersteund

Duidelijke communicatie, Goed en doordacht plan van aanpak, geeft vertrouwen

Snelheid van reageren

Solanlly

Zeer vriendelijk, reageren snel, nemen de zaak serieus, denken erg met je mee !

Regeren snel, nemen altijd contact op na e-mail en bespreken het, denken goed mee. Handelen snel.

Verspaget

Zorgvuldig, bekwaam en houvast biedend in roerige tijden

Kennis van zaken, ervaring, overzicht, vaardig

Voorschot is vanzelfsprekend, maar zou verrekend moeten worden met de eerste echte factuur.