Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Jobber B.V.

Snelle en correcte opvolging.

Geef snel en eerlijk advies en is transparant.

n.v.t.

Michaela van Hulten

Prima adequaat en duidelijk

Snelle afhandeling via beeldbellen

Frank G

Heel prettige communicatie, bijzonder kundig, en dat stelt gerust!

On top of things!

Iets meer toelichting over wat bepaalde keuzes voor een doorwerking hebben, kan helpen om keuzes beter te maken.

Eef Haveman

Ik heb maar heel kort contact met jullie gehad. Wat ik fijn vond is dat er werd gehouden aan de afspraak. Een voorbeeld; we nemen morgen contact met u op, en dat deden jullie ook.

Duidelijk en helder

Nou die heb ik niet.

Mehdy

Beste en aardige advocaat.

100%

Zij weet het beter.

Reactie Schravenmade Advocaten:

Beste Mehdy, bedankt voor je mooie beoordeling, we zijn blij dat we je zo goed en snel hebben kunnen helpen en we zien je graag terug in de toekomst! gr.

Fysiotherapie Bakker

Snel en adequaat hulpverlenen

prettig overleg

Nvt

Prettige ervaring, geen onnodig lange tijd kwijt en snel to the point.

Goed bereikbaar, direct schakelen

J

Heel fijn geholpen in een stressvolle periode

Hulpvaardigheid en doortastendheid

Kan niets bedenken

Peter

Binnen het familierecht heeft Jojanneke Schravenmade mij 3 jaar bijgestaan als advocate. Zeer vakbekwaam binnen de grenzen van de advocatuur, open in communicatie, directief in de positieve zin van... Binnen het familierecht heeft Jojanneke Schravenmade mij 3 jaar bijgestaan als advocate. Zeer vakbekwaam binnen de grenzen van de advocatuur, open in communicatie, directief in de positieve zin van het woord, meedenkend maar bovenal eerst gewoon een mens, een persoonlijkheid welke tot recht komt in haar advocaat zijn. Geen loze beloftes maar reëel in wat allemaal mogelijk of haalbaar is. Een advocate welke zich niet uit het veld laat slaan door een ' verbaal agressieve' wederpartij en zich altijd inhoudelijk sterk en respectvol verwoord richting alle betrokkenen.

Zie hierboven beschreven.

Geen verbeterpunten of tips. Wat goed is behoeft geen verbetering.

Reactie Schravenmade Advocaten:

Beste Peter, bedankt voor je mooie woorden. Ik heb het graag gedaan!
Mvg, Jojanneke

Nick Paepen / Herbavita

Dit was de eerste keer dat ik een advocaat nodig had voor een rechtszaak. Ik voelde me heel erg ondersteund en was blij met het deskundig advies! Jullie kantoor, en specifiek Bernard Baas, is mij... Dit was de eerste keer dat ik een advocaat nodig had voor een rechtszaak. Ik voelde me heel erg ondersteund en was blij met het deskundig advies! Jullie kantoor, en specifiek Bernard Baas, is mij aanbevolen geweest, en ik kan door mijn eigen ervaring bevestigen dat dit een juiste keuze was. Zeker een aanrader!

Snelheid wat betreft zaken behandelen en communicatie.