Deskundigheid
Resultaat
Communicatie

Frank Haveman / Overstag ICT

Ervaring met Martijn was positief mbt de Aurora case. Blij met eindresultaat. Heb het gevoel dat we er het maximale uitgehaald hebben.

Goed geluisterd, goed voorbereid bezoek, duidelijke koers, plezierige communicatie. Inhoudelijk sterk.

Hoewel we uiteindelijk een goede deal hebben gesloten, kreeg ik niet het gevoel dat Martijn een zeer ervaren onderhandelaar is. Hij was wel goed klankbord en hielp mee met het op een rij zetten van de alternatieve strategieen, maar had daarin nog iets meer leading kunnen zijn. Voor mijn gevoel hebben we beiden 50% bijgedragen aan de onderhandeling en daarmee ook het samen het succes behaald, maar gezien Martijns rol als mijn advocaat, zou zijn rol iets groter mogen zijn. We hadden overigens ook het geluk geen harde onderhandelaars tegenover ons te hebben. Hoe complex een juridisch traject ook kan zijn, uiteindelijk willen partijen niet naar de rechter maar een (financiele) deal sluiten, en dan moet er (stevig) onderhandeld worden. Wellicht zou een cursus onderhandelen Martijn verder verrijken. Beschouw mijn opmerking niet als kritiek, maar echt als tip.

Score voor Schravenmade Advocaten: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: