Lienke

Ipl ontharing

Renate Gijbels

Heftig, mooi

Beschrijf hier je ervaring

PMU behandeling. De sensatie van de naaldjes valt reuze mee, had een pijnlijke behandeling verwacht en niet gekregen. De vorm van de wenkbrauw is super mooi. Ben heel blij met een natuurlijke vorm.... PMU behandeling. De sensatie van de naaldjes valt reuze mee, had een pijnlijke behandeling verwacht en niet gekregen. De vorm van de wenkbrauw is super mooi. Ben heel blij met een natuurlijke vorm. Mijn gezicht met mijn wenkbrauw. Wel heftig om werkbrauwen te hebben, maar meteen gewend. Gezicht verjongt, opent, ogen krijgen een lift. Super blij mee. Ik geef nu een 4 sterren, moet nog 2 maal terug. Het worden vast 5 sterren. Denkt nu aan puntjes tussen de wimpers. :)

Karla Vels

Super tevreden

Beschrijf hier je ervaring

Ik ben super tevreden over mijn behandelingen van wenkbrauwen verven en harsen.
Lydia neemt de tijd en maakt het altijd weer een perfect plaatje van.

Marleen

Ontspannend, reiniging

Beschrijf hier je ervaring

1 fijne ampullen, fijn ultra licht op de huid(gezicht lijkt smaller!) 2 1,5 uur verjaardag arrangement

N

Top service

Beschrijf hier je ervaring

Eindelijk de stap gezet om te laseren. Ik werd erg goed ontvangen en er is heel veel begrip getoond voor de lasten die ik ervaarde door de overbeharing. Ook ben ik ontzettend goed en professioneel... Eindelijk de stap gezet om te laseren. Ik werd erg goed ontvangen en er is heel veel begrip getoond voor de lasten die ik ervaarde door de overbeharing. Ook ben ik ontzettend goed en professioneel geinformeerd. Ben met een glimlach de praktijk uitgelopen en kon niet wachten om te beginnen!

Janka

Heel ontspannen behandeling.

Beschrijf hier je ervaring

Microdermabrasie behandeling is zeer ontspannend maar ook een heel zichtbare verbetering van de huid. Goed advies van de schoonheidsspecialiste.

Eva en Frederika

Genieten

Beschrijf hier je ervaring

Erg fijne duo behandeling met fijne producten.

Nicole van Aanholt

Erg fijn

Beschrijf hier je ervaring

PMU gedaan door Lydia. Een lieve geduldige vrouw. Ze nam haar tijd om samen met mij de perfecte vorm voor mijn wenkbrauwen te vinden. Ik had hiervoor PMU ergens anders gedaan maar dat was heel... PMU gedaan door Lydia. Een lieve geduldige vrouw. Ze nam haar tijd om samen met mij de perfecte vorm voor mijn wenkbrauwen te vinden. Ik had hiervoor PMU ergens anders gedaan maar dat was heel slecht gedaan. Lydia heeft het zo mooi hersteld, het lijken wel echte haartjes. Ik ben zeer tevreden.

Annegreet van der es

Heerlijke ontspanning en precies waar ik behoefte aan had. Wat een geweldige service!

Beschrijf hier je ervaring

Fijn onthaal en persoonlijke benadering. Heerlijk! Lekker ontspannen en perfecte behandeling. Uitgebreide uitleg over permanente make up.

R.D.

Prettig

Beschrijf hier je ervaring

Pedicurebehandeling gehad. Heel kundige dame met goede adviezen. Is ook erg voorzichtig met (ingegroeide) nagels en dergelijke