Chantal

Erg slecht. Op Black Friday laarzen besteld, daarna hoorde ik helemaal niks meer. Gemaild, via Facebook een bericht gestuurd, geen reactie. Gebeld, er wordt niet opgenomen. Eindelijk volgde er een... Erg slecht. Op Black Friday laarzen besteld, daarna hoorde ik helemaal niks meer. Gemaild, via Facebook een bericht gestuurd, geen reactie. Gebeld, er wordt niet opgenomen. Eindelijk volgde er een email, de laarzen waren opnieuw besteld en zouden na 3-5 werkdagen aan mij verstuurd worden. Een week later nog steeds niks vernomen. Weer gemaild, facebook bericht, weer geen reactie. Ik heb nu mijn geld teruggeeist en ga het escaleren bij PayPal als ze het niet per direct overmaken.

De prijs was mooi maar bleek helaas dus geen realiteit.

KLANTENSERVICE EN AFSPRAKEN NAKOMEN

GK

Van de schoenen op zich en de snelheid van levering, kan ik niets opmerken. Maar er ontbrak een veter bij de sneaker en deze zou men nasturen, doch dit is ondanks herhaaldelijk verzoek en belofte... Van de schoenen op zich en de snelheid van levering, kan ik niets opmerken. Maar er ontbrak een veter bij de sneaker en deze zou men nasturen, doch dit is ondanks herhaaldelijk verzoek en belofte (omdat de veters van Ted Baker specifiek zijn) nooit gebeurd...

Een bestelling grondig nakijken voor verzending of ten minste het ontbrekende item nasturen als men dat ook per mail bevestigd heeft. Want dit weerhoudt jammer genoeg om terug een bestelling te... Een bestelling grondig nakijken voor verzending of ten minste het ontbrekende item nasturen als men dat ook per mail bevestigd heeft. Want dit weerhoudt jammer genoeg om terug een bestelling te plaatsen.

Freek - Haarlem

Gisteravond besteld en vanochtend al in huis! Thanks

Dhr Dekker

In een woord super!

lindsey

Nu voor de 3e keer besteld bij deze webshop en weer uitstekend geholpen. Het vermelden waard!

Janse - 020

Zowel de levering als omruiling ging heel snel.

Fam stulp

Binnen 1 dag in huis en mooi verpakt!

Ted

Bedankt, super service!