jan

23 december een bestelling geplaatst. tot op de dag van vandaag (14 maart) nog geen schoenen of geld terug ontvangen. na een paar keer gemaild te hebben eindelijk een keer een mail terug dat de... 23 december een bestelling geplaatst. tot op de dag van vandaag (14 maart) nog geen schoenen of geld terug ontvangen. na een paar keer gemaild te hebben eindelijk een keer een mail terug dat de schoenen na besteld moesten worden. dit zou een week later bij schoenenwinkel.nl aankomen en daarna naar mij worden opgestuurd. dit is niet gebeurd. later nog een keer gebeld met dat ik mijn geld terug wilde. werd van alles beloofd maar niks waard gemaakt. ik probeer het nog maar weer een keer en als ze het dan niet vlug op orde hebben worden er andere maatregelen genomen en dat vinden ze niet zo leuk. dus een tip van mij: BESTEL HIER NIET!! en schoenenwinkel.nl moet even gauw hun zaken op orde hebben want dit is maar een ruk beddrijf

ja, die zijn er dus niet

je zaakjes op orde hebben en zorgen dat je de klant vriendelijk houd. fix you're shit

Reactie Schoenenwinkel.nl:

Goedemiddag,
Dank je wel voor je review.
Wat onwijs jammer dat je jouw bestelling niet hebt mogen ontvangen.
Ik kan goed begrijpen dat je hiervan baalt. Als een item voor u is...
Goedemiddag,
Dank je wel voor je review.
Wat onwijs jammer dat je jouw bestelling niet hebt mogen ontvangen.
Ik kan goed begrijpen dat je hiervan baalt. Als een item voor u is nabesteld kan het wat langer duren voordat je jouw bestelling in huis hebt. Alleen zolang is zeker niet de bedoeling geweest.
Als je jouw gegevens zou willen delen via daisy@schoenenwinkel.nl dan kijk ik graag even met je mee.
Hartelijke Groet, Daisy |Schoenenwinkel.nl Klantenservice

Dirk

Fijn bedrijf voortaan alleen wel graag met PostNL in plaats van DHL versturen.

Björn

Fijn bedrijf, erg aardige mensen en snelle levering. Mijn complimenten

Kim

Bedankt voor de super service. Ben erg blij met mijn nieuwe schoenen.

Doortje

Zeer tevreden over de service en support van deze webshop

Proffesioneel
Snel
Goed verpakt

Marlies

Bedankt voor de goede service, dankzij jullie waren mijn nieuwe Havaianas slippers en die van mijn dochter gelukkig nog op tijd binnen voor de vakantie. Thanks en nog de beste wensen voor 2019!

Isabella

Heel fijn geholpen, de aardige mevrouw die mij te woord heeft gestaan. Had beloofd de schoenen sochtends voor mijn vakantie te zullen bezorgen omdat ik smiddags al vroeg naar Schiphol moest. Alles... Heel fijn geholpen, de aardige mevrouw die mij te woord heeft gestaan. Had beloofd de schoenen sochtends voor mijn vakantie te zullen bezorgen omdat ik smiddags al vroeg naar Schiphol moest. Alles is zoals beloofd geregeld en de schoenen zitten heerlijk, erg blij mee.

Elly

Snel en vriendelijk geholpen

Mijn schoenen waren de volgende dag in huis

Jayden

Ik heb 2 paar schoenen besteld bij Schoenenwinkel.nl. Waarvan 1 retour is gegaan, bezorging ging super snel en het resterende bedrag had ik de volgende dag al op mijn rekening

Vincent Janssen

Prima online shop, bestel er vaak nooit problemen gehad. Retouren worden altijd snel en correct verwerkt. Vind alleen de plastic opvulling in deze tijd echt niet meer kunnen. Dat kan milieu... Prima online shop, bestel er vaak nooit problemen gehad. Retouren worden altijd snel en correct verwerkt. Vind alleen de plastic opvulling in deze tijd echt niet meer kunnen. Dat kan milieu vriendelijker toch!?

Snelheid
Behulpzaam