Koen Pattyn

Zeer goed

Uw ervaringen bij de Saunakoning

degelijke uitleg gekregen van de verkoper en vriendelijk ontvangen. we zijn na de aankoop met een goed gevoel buiten gestapt en beleefden hetzelfde gevoel bij de plaatsing die perfect is verlopen... degelijke uitleg gekregen van de verkoper en vriendelijk ontvangen. we zijn na de aankoop met een goed gevoel buiten gestapt en beleefden hetzelfde gevoel bij de plaatsing die perfect is verlopen .

Entbrouxk Tom

Slechte service. Onze sauna staat er nog geen maand en er zijn reeds barsten in het hout. Heb ook zeer sterk mijn twijfel of de sauna uit red cederhout bed staat, hiervoor hebben we tenslotte... Slechte service. Onze sauna staat er nog geen maand en er zijn reeds barsten in het hout. Heb ook zeer sterk mijn twijfel of de sauna uit red cederhout bed staat, hiervoor hebben we tenslotte betaalt.

De sauna vertoont reeds barsten. De sauna was mooi gemonteerd, maar er zijn nu spleten ontstaan. Red ceder is zeer vormvaste, bij ons duidelijk niet. Ook zijn er reeds zweetplekkennop het hout die niet meer verwijderd kunnen worden, Ook zeer vreemd voor red cedar. En de kleur komt ook totaal niet overeen met red cedar, wel met hemlock hout.
Ik wacht nog steeds op oplossingen van de sauna koning. Vreemd dat ik dan nu van sauna koning een mail krijg met een uitnodiging Om een review te schrijven...

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Zeer slechte service, lees vorige bericht

Reactie Saunakoning.nl:

beste Tom,
beste Tom,
Wat jammer dat u ons een slechte review heeft gestuurd. Wij hebben 1.5 dag geleden de foto's van u mogen ontvangen. Hieruit kan ik met een 99% zekerheid zeggen dat u echt een Red cedar cabine heeft staan. Zoals ook uitgelegd via de mail bestaat Red cedar uit vele verschillende kleuren. Soms is het hout wat lichter of donkerder als de andere keer.
wij hebben hier helaas geen invloed op. Hemlock daarentegen heeft altijd dezelfde zeer lichte kleur. ( lijkt erg op vurenhout qua kleur) uit uw foto's blijkt dit niet.
Ik heb aan onze planning gevraagd om één deze dagen contact op te nemen zodat onze saunabouwer bij u langs komt om het nader te bekijken.
Wij zullen dan ook de afwerklat met de zeer kleine haarscheurtjes voor u vervangen.
Ik wil u nogmaals uitleggen dat red cedar hout een 100% natuur product is, dus kleur verschillen en haarscheurtjes ( gebeurd heel sporadisch maar kan gebeuren) hoort er echt een beetje bij. U begint ook over zweetvlekken in het hout. Ook bij Red cedar hout is dit gebruikelijk. indien u zich hieraan stoort, raad ik u aan om het hout weer heel lichtjes op te schuren en in het vervolg een handdoek te gebruiken.
Daarnaast wil ik aangeven dat wij iedereen een uitnodiging sturen om ons te beoordelen. Ook bij mensen die zoals u ( nog) niet helemaal tevreden zijn.
Een fijne dag gewenst.
Team Saunakoning

jan de haas

We zijn drie keer in alphen a d rijn geweest. en de dame waar we onze bestelling hebben gedaan vont ik de besten nam de tijden lag het goed uit naar mijn begrip. en dacht mee door haar heb ik deze... We zijn drie keer in alphen a d rijn geweest. en de dame waar we onze bestelling hebben gedaan vont ik de besten nam de tijden lag het goed uit naar mijn begrip. en dacht mee door haar heb ik deze aankoop gedaan

goed

Stuyt

Prima service, infrarood cabine werd bij mij geïnstalleerd, heel fijn, kon er meteen in!

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Ik ben hier heel goed geholpen en geadviseerd!

Een mooi en klantvriendelijk bedrijf

Mooi en klantvriendelijk bedrijf

serneels

Zeer vriendelijke verkopers en plaatsers
mensen die weten waarover ze praten en je een sauna verkopen naar de wensen van de klant zonder extra dingen bij op te dringen
levering ook...
Zeer vriendelijke verkopers en plaatsers
levering ook correct
wij zijn zeer tevreden van onze infrarood sauna en raden ieder de saunakoning aan

René Masquille

Wat meer uitleg over een correct gebruik zou wenselijk zijn. Uitleg in brochure is ook zeer beperkt.

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Te weinig deskundige uitleg (zie hierboven). Wij hebben ook geen weet van enige garantie.