Emile Geraats - Speltstraat 2 - Haler

Goed adres

Uw ervaringen bij de Saunakoning

Geleverde sauna voldoet aan de wensen, levertermijn exact in de week zoals aangegeven. Sjoerd (de plaatser) is een nette jongen, heeft goed doorgewerkt en goed werk geleverd. Toch enkele verbeterpunten waaraan ik me gestoord heb omdat het me veel werk en extra geld heeft gekost: ik heb diverse keren gebeld en gemaild om informatie. De informatie die ik kreeg kwam laat, was niet volledig en tegenstrijdig. Ik heb diverse keren gevraagd naar info over de exacte afmetingen, de benodigde ondergrond en de vloer die geleverd zou worden. Daarnaast heb ik diverse malen geinformeerd naar de exacte bendodigde krachtstroom aansluiting. Ik heb 2 verschillende antwoorden gekregen die ook nog eens afweken van de informatie op uw website. Uiteindelijk heb ik zeker €180 teveel uitgegeven om te voldoen aan uw beschrijvingen maar wat niet nodig bleek (ook niet volgens uw installateur). Mijn advies: geef bij aankoop (en via website) een duidelijke beschrijving van de alle maten, benodigde ruimte, benodigde minimale electriciteitseisen etc etc etc. In één schema en voor iedereen duidelijk.

Score voor Saunakoning.nl: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
binnen sauna