Safe-ID

D.J.L. de Jong

Leveringstermijn komt niet overeen met site. Op een vraag gesteld op de site komt geen of laat antwoord. Er wordt niet geleverd wat is besteld (1 stuk i.p.v. 2) en op de mail die ik daarover heb... Leveringstermijn komt niet overeen met site. Op een vraag gesteld op de site komt geen of laat antwoord. Er wordt niet geleverd wat is besteld (1 stuk i.p.v. 2) en op de mail die ik daarover heb gestuurd is ook nog niet gereageerd.

Fleur Kreischer

Alles is prima op de leveringstijd en communicatie na. Het duurde een maand voordat ik hem kreeg en geen antwoord op mijn mails.

Frank Dekkers

Bij laatste twee bestellingen extra herinnering moeten sturen om product te ontvangen. krijg geen respons op mail

Reactie Safe-ID:

Dat is vreemd en vervelend. Vooral vervelend voor jou, maar vreemd aan onze kant, want volgens onze informatie zijn we bij met onze mail en administratie. In ieder geval excuses voor het ongemak

Joop Bregman

Bestellen gaat oke. Levering kan sneller

Irene Tel

Bestellen is makkelijk. Levering was ook ok. Alles instellen ook. Zelf scannen van de Safe-ID gaat ook goed. Maar toen laatste de ambulancebroeder hem wilde scannen deed hij het helemaal niet. Niet... Bestellen is makkelijk. Levering was ook ok. Alles instellen ook. Zelf scannen van de Safe-ID gaat ook goed. Maar toen laatste de ambulancebroeder hem wilde scannen deed hij het helemaal niet. Niet handig. We hebben hem voornamelijk als mijn man buiten is aan het wandelen of fietsen. Toen hij s’nachts thuis nodig was werkte hij niet.

Reactie Safe-ID:

Dat is vervelend en natuurlijk niet de bedoeling. Vreemd ook en het onderzoeken waard. We zijn benieuwd wat er precies is misgegaan en hoe de ambulancebroeder geprobeerd heeft te scannen.

Noortje Dingen

Heb safe-id al enkele jaren eerst save-me dit omdat ik al lang alleen ben en het belangrijk vindt dat toch me iets overkomen dat ze weten wie ik ben en kunnen bellen. Dit is puur voor eigen... Heb safe-id al enkele jaren eerst save-me dit omdat ik al lang alleen ben en het belangrijk vindt dat toch me iets overkomen dat ze weten wie ik ben en kunnen bellen. Dit is puur voor eigen veiligheid . en elk jaar wordt automatische mijn jaar bedrag geint. Dus veiligheid blijft gegarandeerd

Ton de Brouwer

Het is handig om voortijdig een reminder te krijgen. Zover ik weet heb ik die niet gehad.

Elko Levinga

Prima systeem goede service

Hans Verschuuren

Prima geregeld allemaal!

Bianca Van E

Ervaring is erg goed. Goede website en service!