Safe-ID

Christiaan Welker

Levering is prima maar het is al de derde die ik moest bestellen omdat de gaatjes waar de veters doorheen moeten scheuren.

Reactie Safe-ID:

We zien graag hoe je de Safe-iD draagt om te beoordelen of we je een gebruikerstip kunnen geven of dat ons product niet geschikt zou zijn voor jouw gebruikssituatie. In dat geval kunnen we... We zien graag hoe je de Safe-iD draagt om te beoordelen of we je een gebruikerstip kunnen geven of dat ons product niet geschikt zou zijn voor jouw gebruikssituatie. In dat geval kunnen we natuurlijk overwegen om productontwikkeling te doen

Gerton Geut

Niets aangeschaft maar een vraag gesteld. Nog geen antwoord

Reactie Safe-ID:

Dat is niet de bedoeling. We gaan meteen op zoek naar de vraag en zullen het antwoord direct versturen

Robert Alexander March

Uitstekend oogevuld gat in de markt

Zegt het voort... ;-)

Annelies Schouten

Ideaal automatische verlenging

Reactie Safe-ID:

Precies. Voor het gemak, maar ook voor de veiligheid: je zit nooit met een inactieve tag en QR-code

Taimoor Amiri

Ik ben tevreden met producten

Jo Smit

Er zou wat actief bekendheid aan worden gegeven, gesproken mensen vinden het geweldig maar nog nooit van gehoord.
weten noodarts, ambulance personeel en ziekenhuizen hiervan ?
dat is wel...
weten noodarts, ambulance personeel en ziekenhuizen hiervan ?
dat is wel een pre natuurlijk.
vriendelijke groet
Jo Smit te Eindhoven

Laurens Zijlstra

Snel en correct

Dees v B

Makkelijk te bestellen en te activeren. Veel verschillende opties en snelle verzending.

R M Sprokholt

Zeer nette afhandeling van een fout mijnerzijds.

Robert Roos

Bestelling vlot en netjes