Safe-ID

Ton Eijkelenboom

Goed geregeld en veilig gevoel

Anne Wolf

Ik heb mijn Safe-Me vorig jaar omgezet in Safe-ID en dat ging vrij soepel.

Martin van Eijk

Betrouwbaar en snelle levering. Maak hier al jaren gebruik van. Opgeslagen gegevens zijn makkelijk te updaten.

Jan Timmer

Het invullen was gemakkelijk. Echter het bandje geeft een allergische reactie

Monique Benders

De Safe-ID armband is heel snel besteld echter levering laat lang op zich wachten. De proefperiode is al ingegaan en de armband is in geen velden of wegen te bekennen. Meerdere telefoontjes,... De Safe-ID armband is heel snel besteld echter levering laat lang op zich wachten. De proefperiode is al ingegaan en de armband is in geen velden of wegen te bekennen. Meerdere telefoontjes, voicemail- en e-mail berichten gestuurd echter nog steeds zonder resultaat. Heel jammer!

Bart Loerakker

Heb al vele jaren jullie producten op sport- en werkschoenen. En aan losse armband. Gelukkig nooit van gebruik gemaakt. Maar niettemin “safe id.” Iedereen zou dit moeten hebben. Vertel het overal.

Huub de Boer

Bestellen is makkelijk en bij vragen wordt er snel, vriendelijk en accuraat gereageerd. Wel vind ik het jammer dat keuze armbanden alleen de kleur is. Zou leuk zijn als ze armbanden van verschillend... Bestellen is makkelijk en bij vragen wordt er snel, vriendelijk en accuraat gereageerd. Wel vind ik het jammer dat keuze armbanden alleen de kleur is. Zou leuk zijn als ze armbanden van verschillend soort materiaal zouden aanbieden. Bijvoorbeeld leren armband in verschillende kleuren

Bianca Bossink-Groen

Goede ervaring , geen op of aanmerkingen

Roy Jacobs

Product is uitstekend . Kan factuur nergens vinden of ontvang hem niet.

Yvonne de Jong

Betrof verlenging, ik hou alles bij, maar een week voor afschrijven zou een mailtje wel een goede herinnering zijn.