Safe-ID

Jan Verschuuren

Heb helemaal geen aankoop gedaan. Zie het betaalde bedrag dan ook graag teruggestort op mijn bankrekening.

Reactie Safe-ID:

Beste Jan,
Beste Jan,
begin 2022 heb je onze QR-code geactiveerd na je overstap van Save-Me. Ieder jaar in februari incasseren we het abonnementsgeld op basis van de door jou afgegeven machtiging. Het kan natuurlijk zijn dat je geen gebruik meer wenst te maken van Safe-iD of dat het je ontschoten is dat dit op deze manier plaatsvindt, maar dat horen we dan graag van je middels een e-mailt (info@safe-iD) of een telefoontje

Hieronyma Giezenaar

Bestelwijze eenvoudig. Levering duurt wel langer dan een paar dagen.

chantal Brandon

Super handig om mijn horloge en herkenbaar. Top service en levering zeer snel

Gertjan Verschuren

Zeer gemakkelijk

E Kimman Staaks

Helaas is het nog niet zo goed bekend in onze regio, wij zijn superblij met uw product en de service. Ons geeft het een enorme rust, en veel bewegingsmogelijkheden.Het voldoet prima aan alle... Helaas is het nog niet zo goed bekend in onze regio, wij zijn superblij met uw product en de service. Ons geeft het een enorme rust, en veel bewegingsmogelijkheden.Het voldoet prima aan alle verwachtingen.

Theo Frentrop

Ik heb een nieuwe clip (aan horlogebandje) moeten bestellen omdat de vorige glad was geworden en de QRcode daardoor niet meer werkte!

Hennie Veneman

Het is gewoon goed

G D

Bedrijf communiceert duidelijk en laat eventuele vertraging ook weten.

Christiaan Welker

Levering is prima maar het is al de derde die ik moest bestellen omdat de gaatjes waar de veters doorheen moeten scheuren.

Reactie Safe-ID:

We zien graag hoe je de Safe-iD draagt om te beoordelen of we je een gebruikerstip kunnen geven of dat ons product niet geschikt zou zijn voor jouw gebruikssituatie. In dat geval kunnen we... We zien graag hoe je de Safe-iD draagt om te beoordelen of we je een gebruikerstip kunnen geven of dat ons product niet geschikt zou zijn voor jouw gebruikssituatie. In dat geval kunnen we natuurlijk overwegen om productontwikkeling te doen