Safe-ID

HZ

Prima service toen er dreigde iets mis te gaan

Jacqueline te Dorsthorst

Bestelformulier is prima. Voor de levering moest ik eerst twee keer bellen.

Reactie Safe-ID:

Er was inderdaad iets niet goed gegaan, maar we hebben het opgelost. Excuses voor de overlast

Koos Loef

Bestel ervaring is prima, maar de stickers is eigenlijk niks de QR code wordt kaal zodat ze niet meer zijn te scannen .
Ik heb dat al een paar keer meegemaakt ,ik kan het op dat moment niet...
Ik heb dat al een paar keer meegemaakt ,ik kan het op dat moment niet vertellen en de ambulance broeders kunnen niet scannen hierdoor loopt het helemaal fout .
Het zou goed zijn hier een oplossing voor te vinden,ik hoor het graag zodat ik iets anders kan bestellen.

GR Koos Loef

Reactie Safe-ID:

Uiteraard is het gebruik en de plek waar ze bevestigd zijn van invloed op de duurzaamheid van de stickers. De stickers van het Daily Safe pakket, die je hebt aangeschaft, zijn niet specifiek gemaakt... Uiteraard is het gebruik en de plek waar ze bevestigd zijn van invloed op de duurzaamheid van de stickers. De stickers van het Daily Safe pakket, die je hebt aangeschaft, zijn niet specifiek gemaakt voor intensief buitengebruik. Daar hebben we de helmtag stickers of de biketags voor, maar wellicht hebben we dat niet specifiek duidelijk kunne maken. We sturen in ieder geval een setje op naar je.

ton van den bosch

Verlenging abonnement

Ron Beks

Gemak is afwezig, krijg de armband niet in het slotje gemonteerd, er is niet gereageerd op mijn email hierover

Hoi,
Hoi,
vervelend dat het niet lukt. Het gaat om het opwippen van het getande klepje. Onder de 'veelgestelde vragen' en gegeven antwoorden tref je ook foto's aan hoe dat te doen. Inderdaad hebben we vrijdag na jouw mail van donderdagavond laat niet kunnen beantwoorden, maar dat doen we nu direct.

J.C.C.J. Klerkx

Duidelijke site

Stef Verbugt

Ik vint het bestel gemak fijnen goed antwoord terug is heel prettig ik ben en ik vind de producten goed zouden iets beter moeten aan geboden worden zo als meer maar ik zou ooit willen zien dat... Ik vint het bestel gemak fijnen goed antwoord terug is heel prettig ik ben en ik vind de producten goed zouden iets beter moeten aan geboden worden zo als meer maar ik zou ooit willen zien dat het product kan gekoppeld worden met een app ooit

Christiaan Welker

Er was telefonisch beloofd dat er een tweede gratis meegestuurd zou worden,... mooie praatjes,.. we kregen er maar gewoon. Het gaatje voor de veter gaat ook erg snel stuk (is ook alleen maar plastic)

Reactie Safe-ID:

De belofte van een tweede is mij onbekend, maar dat is simpel alsnog op te lossen. Ten aanzien van het oogje van de Shoetag zijn we erg benieuwd wat er gebeurd is, omdat we deze feedback nog niet... De belofte van een tweede is mij onbekend, maar dat is simpel alsnog op te lossen. Ten aanzien van het oogje van de Shoetag zijn we erg benieuwd wat er gebeurd is, omdat we deze feedback nog niet eerder hebben gehad

Makkelijk te bestellen, mooi product, duidelijke uitleg, Levering duurde ruim een week, wel een beetje lang.

Ton Eijkelenboom

Goed geregeld en veilig gevoel