Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

Dave

Prima bedrijf

Alles netjes, en ook volgens afspraak

snelheid levering

Hilbert

Screens laten plaatsen we zijn er erg blij mee .

Op afgesproken dag op tijd aanwezig en De monteurs Erik en Erik hebben de screens vakkundig gemonteerd!!

Nee zou het niet weten

van de bunt

Wij zijn zeer blij met de behandeling en de afspraken en de plaatsing van de zonnewering super vriendelijk en kundig

Afspraken en deze nakomen

Zou niet weten

Sander woestenenk

Goede ervaring, blij met eindresultaat.

Goede communicatie

Nvt

Fam. Pool

Inmiddels twee garagedeuren laten plaatsen door Ruiter B.V. waar we erg tevreden over zijn.

Afspraak is afspraak, enthousiaste mensen!

n.v.t.

Elings

Prima geholpen van afspraak maken tot plaatsen alles perfect, de nalevering van extra werk was coulance geen voorrijkosten betaald alleen plaatwerk en uurloon. Wij zijn zeer revreden.

Komen afspraken naar en bellen wanner de monteur extra werk komt plaatsen

Geen, alles is goed geregeld top bedrijf

Van aken

Door een hevige storm werden onze screens van het schuine dak van onze serre vernield. Via internet kwamen we bij de Ruiter terecht. Vlot afspraak kunnen maken, vakkundig advies en een goede... Door een hevige storm werden onze screens van het schuine dak van onze serre vernield. Via internet kwamen we bij de Ruiter terecht. Vlot afspraak kunnen maken, vakkundig advies en een goede prijs.
Ook het (de)monteren ging erg goed en vakkundig door Eric & Eric.
Helemaal goed en geweldig.

Duidelijkheid en het nakomen vd afspraken

Ga door zo

Breed zipscreen op zolderverdieping snel geleverd en goed gemonteerd. Nog geen ervaring met after sales.

Kundige medewerkers, snelle reactietijden.

Betere afstemming tussen opmeting en uitvoering. Ivm breedte screen bleek ter plekke inzet extra monteur nodig. Dit was overigens wel snel geregeld.

Huisman

Goed contact, prima levering

prettig ontvangen in de showroom

Van Dijk

Wij vinden het een super fijn bedrijf om zaken mee te doen .onze serre is door de firma Ruiter naar volle tevreden heid door hun vakmensen geplaatst .En ook de zonnewering voldoet aan onze... Wij vinden het een super fijn bedrijf om zaken mee te doen .onze serre is door de firma Ruiter naar volle tevreden heid door hun vakmensen geplaatst .En ook de zonnewering voldoet aan onze verwachting. nogmaals bedankt .

Fam.van Dijk Barneveld

Plezierige samenwerking en goede informatie

Wij zijn zeer tevreden