Gary Hickman

Fast. Efficient. Thorough.

Binnendijk

Prima service. laat in de avond gebeld en de volgende morgen al op de stoep

heer/mevrouw G. van Honk

Top geholpen

heer/mevr. Woltering

heer dane

Door goede service bij mijn moeder van 87 in 2019 bij een wc verstopping , heeft de monteur alles weer schoon achtergelaten , nu waren wij aan de beurt met een gedeeltelijke verstopping van het... Door goede service bij mijn moeder van 87 in 2019 bij een wc verstopping , heeft de monteur alles weer schoon achtergelaten , nu waren wij aan de beurt met een gedeeltelijke verstopping van het douche putje , op internet opgezocht voor het adres en gegevens van rrs , want door waarschuwingen in de media met dubieuze rioolontstoppingsbedrijfjes met afspraken over prijzen die altijd duurder zijn dan de afspraak was hebben wij besloten weer rrs te laten komen , op internet duidelijke uitleg over hoe en wat over de prijs ,en op deze manier een afspraak gemaakt , ook deze monteur werkte goed en netjes , en is alles verholpen tot tevredenheid , pluspunt is ook dat je gelijk kunt betalen .

Dhr. G. Ploeger

Niet op komen dagen in het afgesproken tijdsdeel (09:00 tot 11:00). Na 11:00 bellen, dan 14 (!) minuten in de wacht staan en horen 'ja we wilde u nét bellen'. Er werd beloofd dat ik snel teruggebeld... Niet op komen dagen in het afgesproken tijdsdeel (09:00 tot 11:00). Na 11:00 bellen, dan 14 (!) minuten in de wacht staan en horen 'ja we wilde u nét bellen'. Er werd beloofd dat ik snel teruggebeld zou worden. Gebeurde niet. 2 uur later kwam er alsnog iemand (onaangekondigd).

Esther Zwart

Monteur nam de tijd ondanks dat hij 3 kwartier te laat was

heer/mevrouw K.Meijer

Prima bedrijf wat zijn afspraken na komt

heer/mevrouw

Vriendelijke monteur

Lthhheer/mevrouw

Altijd professionele en kordate service.