Ems Amsterdam

Zeer correcte monteur - probleem snel opgelost. Enige minpunt is de informatie over de servic afspraak. Fijn is dat je online afspraak kunt maken, maar er staat niet in bevestiging dat het... Zeer correcte monteur - probleem snel opgelost. Enige minpunt is de informatie over de servic afspraak. Fijn is dat je online afspraak kunt maken, maar er staat niet in bevestiging dat het toegewezen tijdsslot slechts indicatief is. Bij navraag blijkt dat protocol is om binnen 4 u na aanvraag aan te komen en het kan dus ook veeeeeeel later zijn. Bij mii kwam de monteur vanwege spoedgevallen niet tussen 15:30-17:30 u maar pas om 19:00 uur. Ik moest hier zelf achteraan bellen. Had bericht op eigen initiatief van en zowiezo betere info vanuit RRS verwacht. Daarom geen 5 sterren. Los hiervan: tevreden over de oplossing van het probleem, goede en vriendelijke monteur die het adequaat oploste en ook een kwartier korting gaf omdat hij de auto voor doorgaand verkeer moest wegzetten.

M. Duin

Henk van Staveren heeft ons voor de tweede keer prima geholpen - ook al bleek er dit keer weinig aan de hand met onze leiding. Als er een volgende keer nood aan de man is, bellen we RRS weer - niet... Henk van Staveren heeft ons voor de tweede keer prima geholpen - ook al bleek er dit keer weinig aan de hand met onze leiding. Als er een volgende keer nood aan de man is, bellen we RRS weer - niet te verwarren met de oplichters van RSS, met wie we helaas ook al ervaring hebben!

heer D. van der Veer

Snel, professioneel en netjes werk geleverd

Bert Meester

Prima. Goede communicatie. Ook met monteur. Verstond zijn vak.

heer/mevrouw

Vriendelijke meneer en snelle service

heer/mevrouw Britink

Vlotte en goede afhandeling van de klacht. Goed personeel!!

heer/mevrouw

Hartstikke goed