heer/mevrouw

Ik was heel erg blij dat zo snel gedaan is

mevrouw pereira

Water stroomde niet goed door bij de badkamer

heer/mevrouw

Ik werd van tevoren gebeld dat de monteur vertraging had opgelopen. Heel keurig. De monteur was ook heel vriendelijk ookal kon hij de verstopping niet verhelpen, omdat het riool eerst gerepareerd... Ik werd van tevoren gebeld dat de monteur vertraging had opgelopen. Heel keurig. De monteur was ook heel vriendelijk ookal kon hij de verstopping niet verhelpen, omdat het riool eerst gerepareerd moet worden.
Hij heeft contact gelegd met HTR, wat heel fijn was. Zij kunnen helaas pas 16 januari komen.

De problemen hier in huis worden helaas alleen maar erger. Als we boven de wc doortrekken komt het in de keuken naar boven. De gootsteen zelf loopt af en toe niet door maar met een plopper krijgen we die toch weer leeg.

Ik zal morgen contact opnemen met HTR, want ik vrees dat we dit niet nog 2 weken kunnen volhouden.
Al met al het probleem is niet verholpen, maar wel €115,00 lichter (wat we wel wisten van tevoren, maar een beetje zuur voelt als je probleem niet is verholpen en alleen maar erger wordt)

heer Visser't Hooft

Het probleem dat wij hadden is vakkundig opgelost.

Bart

Vriendelijk, correct, op tijd, conform afspraak, kundig

P.M. Swart

Zeer tevreden over de werkzaamheden en de monteur van RRS.

Snel en correct

Arends Advies

Goed bereikbaar, prijs transparant, monteur ter plaatse goed contact.goede uitleg voortgang werkzaamheden

heer/mevrouw Webbe

Goede snelle service!

heer/mevrouw

Ik heb alleen 1x half uur in de wacht gezeten met bellen. En 1x 25 min. Voor de rest zijn we perfect geholpen door een hele aardige meneer.